Ehm

Ok, denk dat er hier een communicatiestoornis is. Het was niet m'n bedoeling om iets verkeerds te zeggen, maar heb je de link die ik gaf wel gelezen?
Welke hdd / brander / dvdspeler / cdrom drive moet ik kopen?
Dit is helaas een vaak gestelde vraag, waar bijna nooit een goed antwoord op komt. In dit soort topics krijgt de topicstarter zeer veel verschillende goed bedoelde adviezen, maar schiet hier uiteindelijk niks mee op. De beste manier om uit te zoeken wat voor hardware je kunt kopen is gewoon om wat reviews te zoeken, bijvoorbeeld op [url="http://www.tweakers.net"]www.tweakers.net[/url]. Verder kun je via de search zoeken naar problemen met bepaalde merken / types..
Op donderdag 25 juli 2002 22:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
C) Ik kan niet branden met een DVD speler dus ook niet opslaan.
Forumbeschrijving van [forum=21] op de index
Opslagmedia & I/O Controllers
Voor je HDD's, CD burners en andere zut zoals tapestreamers, CD-ROM drives en SCSI controllers.
Tuurlijk, er kan altijd verwarring ontstaan over de plaatsing, omdat veel gebieden elkaar overlappen.
D) Heet het hier Audio, Video & HiFi wat redelijk passend is voor een DVD speler.
True, maar [forum=9] is meer bedoeld voor de aanschaf van bijvoorbeeld een speakersetje. I/O in [forum=21] staat voor Input-Output. Maar ik neem aan dat je dat al wist

Als je nou ook nog een antwoord op mijn vraag had gegeven had ik je opmerking begrepen maar dit is vrij hersenloos

Ook in [forum=9] geldt dat "Wat moet ik kopen"-topics op slot gaan, tenzij er duidelijk wensen worden aangegeven. Lees daar meer hier over: [topic=509031/1/100]
Nogmaals: Ik ben er niet op uit om je voor n00b uit te maken ofzo