[DVD-PC]Welke speler ??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Welke DVD speler kunnen jullie mij aanraden, ik heb nu een Pioneer 104s Slot-in maar die pakt geen DVD's meer hij is redelijk op aan het gaan. Nu kijk ik in de pricewatch en wordt geconfronteerd met verschillende type's van Pioneer. Maar welke is nou de beste in het rijtje ? de A06s ? Of raden jullie mij een ander merk aan. Het gaat mij er om dat hij lekker snel is qua access time en weinig geluid maakt dus geen stofzuiger of cirkelzaag die 40 keer per CD of DVD moet up of down spinnen.

It takes one to know one...

Verwijderd

die pioneer 16x dvdrom (a06s of 106s) is geen stofzuiger of cirkelzaag maar een straaljager :7

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

A) Dit hoort in [forum=21]. Maar daar is het al redelijk vaak besproken, dus vandaar...

B) [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1"]Welke hdd / brander / dvdspeler / cdrom drive moet ik kopen?[/url]

Verwijderd

ik heb een Lite On gekocht :) DVD speelt die prima 9x DVD read gemiddeld (Max 16x) en maakt geen bergen geluid

• Dubbeldrank
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 20:17 schreef Compubiter het volgende:
A) Dit hoort in [forum=21]. Maar daar is het al redelijk vaak besproken, dus vandaar...

B) [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1"]Welke hdd / brander / dvdspeler / cdrom drive moet ik kopen?[/url]
C) Ik kan niet branden met een DVD speler dus ook niet opslaan.

D) Heet het hier Audio, Video & HiFi wat redelijk passend is voor een DVD speler.

Als je nou ook nog een antwoord op mijn vraag had gegeven had ik je opmerking begrepen maar dit is vrij hersenloos :?

• Dubbeldrank
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 20:15 schreef SiCnEsSs het volgende:
die pioneer 16x dvdrom (a06s of 106s) is geen stofzuiger of cirkelzaag maar een straaljager :7
Thx voor de tip, ik ben erg tevreden over mijn huidige Pioneer DVD speler alleen is hij nu aan zijn einde ;(
Ik ga weer een nieuwe bestellen :P

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

SenZatioN

Improvise...

Ik heb hier dus een Pioneer DVD-116... Is mij stil genoeg en de kwaliteit is ook prima.

My software never has bugs, it just develops random features...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ehm :? Ok, denk dat er hier een communicatiestoornis is. Het was niet m'n bedoeling om iets verkeerds te zeggen, maar heb je de link die ik gaf wel gelezen?
Welke hdd / brander / dvdspeler / cdrom drive moet ik kopen?

Dit is helaas een vaak gestelde vraag, waar bijna nooit een goed antwoord op komt. In dit soort topics krijgt de topicstarter zeer veel verschillende goed bedoelde adviezen, maar schiet hier uiteindelijk niks mee op. De beste manier om uit te zoeken wat voor hardware je kunt kopen is gewoon om wat reviews te zoeken, bijvoorbeeld op [url="http://www.tweakers.net"]www.tweakers.net[/url]. Verder kun je via de search zoeken naar problemen met bepaalde merken / types..
Op donderdag 25 juli 2002 22:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
C) Ik kan niet branden met een DVD speler dus ook niet opslaan.
Forumbeschrijving van [forum=21] op de index
Opslagmedia & I/O Controllers
Voor je HDD's, CD burners en andere zut zoals tapestreamers, CD-ROM drives en SCSI controllers.
Tuurlijk, er kan altijd verwarring ontstaan over de plaatsing, omdat veel gebieden elkaar overlappen.
D) Heet het hier Audio, Video & HiFi wat redelijk passend is voor een DVD speler.
True, maar [forum=9] is meer bedoeld voor de aanschaf van bijvoorbeeld een speakersetje. I/O in [forum=21] staat voor Input-Output. Maar ik neem aan dat je dat al wist ;)
Als je nou ook nog een antwoord op mijn vraag had gegeven had ik je opmerking begrepen maar dit is vrij hersenloos :?
Ook in [forum=9] geldt dat "Wat moet ik kopen"-topics op slot gaan, tenzij er duidelijk wensen worden aangegeven. Lees daar meer hier over: [topic=509031/1/100]

Nogmaals: Ik ben er niet op uit om je voor n00b uit te maken ofzo ;)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sony DDU-1621 heb ikzelf:
- is uiterst stil
- leest alles, zelfs beschadigde cd's
- DAE is zeer snel
- prijs is aangenaam
- 40x CD, 16x DVD
- is regiovrij te maken d.m.v. firmware >:)

Zoek maar een paar reviews, hij komt er altijd goed uit.

• Dubbeldrank
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 22:52 schreef Compubiter het volgende:
Ehm :? Ok, denk dat er hier een communicatiestoornis is. Het was niet m'n bedoeling om iets verkeerds te zeggen, maar heb je de link die ik gaf wel gelezen?
[..]

[..]

Forumbeschrijving van [forum=21] op de index
[..]

Tuurlijk, er kan altijd verwarring ontstaan over de plaatsing, omdat veel gebieden elkaar overlappen.
[..]

True, maar [forum=9] is meer bedoeld voor de aanschaf van bijvoorbeeld een speakersetje. I/O in [forum=21] staat voor Input-Output. Maar ik neem aan dat je dat al wist ;)
[..]

Ook in [forum=9] geldt dat "Wat moet ik kopen"-topics op slot gaan, tenzij er duidelijk wensen worden aangegeven. Lees daar meer hier over: [topic=509031/1/100]

Nogmaals: Ik ben er niet op uit om je voor n00b uit te maken ofzo ;)
8-)

• Dubbeldrank
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 22:57 schreef TimMer het volgende:
Sony DDU-1621 heb ikzelf:
- is uiterst stil
- leest alles, zelfs beschadigde cd's
- DAE is zeer snel
- prijs is aangenaam
- 40x CD, 16x DVD
- is regiovrij te maken d.m.v. firmware >:)

Zoek maar een paar reviews, hij komt er altijd goed uit.
Ik ga even zoeken, ook bedankt voor de tip :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

doe dus even eerst reviews zoeken, want de 'welke moet ik kopen' topics, zijn altijd zelf uit te zoeken. Mensen noemen toch hun eigen apparaat als beste. Bekijk ook bijvoobeeld die 'standaard' pc's die elke twee maanden als voorbeeld opgesteld worden enzo...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.