Hoe kan ik zonder chello zelf te bellen m'n ip veranderen?
ik heb gehoord ff een dagje je moden eruit trekken?
help mij pls
ik heb gehoord ff een dagje je moden eruit trekken?
Ik spreek uit ervaringOp donderdag 25 juli 2002 20:07 schreef tafmaf het volgende:
kun je niet zelf doen
Verwijderd
Verwijderd
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
You iz one special kid!
[n00b] wat is een nicOp vrijdag 26 juli 2002 11:02 schreef Nogges het volgende:
Geef IP vrij, deinstalleer NIC, PC uit, trek modem uit stroom, weer aan stroom, wachten tot ie online is, PC weer aan, NIC herinstalleren. Nu is kans ongeveer 50-50 dat je een nieuw ip hebt.
netwerkkaartOp vrijdag 26 juli 2002 17:10 schreef Exterminator het volgende:
[..]
[n00b] wat is een nic![]()
(serieus)[/n00b]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
anders reageer je evne op een topic van 5 jaar oudVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:40:
Als je gebruik maakt van een router kan het gemakkelijker. In het geval dat je isp het mac-adres van je router pakt, clone dan gewoon het mac-adres van je netwerkkaart op de router (functie staat ergens bij setup). Haal vervolgens de router en modem uit de stroom. Wacht 10-30 minuten, stop de router weer in de stroom wacht tot deze is opgestart. Plug dan de modem weer in de stroom. Je krijgt nu een nieuw ip adres van chello. Omgekeerd zal dit waarschijnlijk ook wel werken (als je al je mac cloned die optie uitschakelen) dus de clone mac uitschakelen. Spul weer uit de stroom en weer op de zelfde manier inschakelen.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Wel excuse me, ik dacht dat fora info moesten bieden. Dat het de bedoeling was dat je eerst in relevante topics ging zoeken voordat je zelf een draadje opent. Dit draadje heeft mij een week geleden nog veel info verschaft, dus ik dacht laat ik mijn ervaringen even toevoegen. Maar, zoals hier wel vaker het geval is kunnen veel mensen op dit board alleen maar op elkaar zeiken en nooit een oplossing geven voor problemen, no offense voor de mensen die wel bijdragen aan dit board.BasieP schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:41:
[...]
anders reageer je evne op een topic van 5 jaar oud
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq