Toon posts:

gelle tint

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het wit is geel geworden en bij de andere kleuren is het alsof ik iets mis blauw is bijv groen. waar kan dat aan liggen en wat kan ik er tegen doen?

ik heb de search geprobeerd en daar krijg ik alleen maar over los zittende stekkers en kabelbreuken, daar licht het bij mij niet aan want heb 4 verschillende monitors (met dus andere kabels) geprobeerd en 3 verschillende computers en overal hetzelfde probleem.

deze kleur heeft ie btw meteen vanaf het begin (dus al tijdens de bios post enzo)
hij is zo geworden na opnieuw opstarten en er is nix aan getweaked ofzo
het is een ati rage 128 pro

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:15
?

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
gelle tint waarvan ?

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Op donderdag 25 juli 2002 19:59 schreef Me_Myself_and_i het volgende:
het wit is geel geworden en bij de andere kleuren is het alsof ik iets mis blauw is bijv groen. waar kan dat aan liggen en wat kan ik er tegen doen?

ik heb de search geprobeerd en daar krijg ik alleen maar over los zittende stekkers en kabelbreuken, daar licht het bij mij niet aan want heb 4 verschillende monitors (met dus andere kabels) geprobeerd en 3 verschillende computers en overal hetzelfde probleem.

deze kleur heeft ie btw meteen vanaf het begin (dus al tijdens de bios post enzo)
hij is zo geworden na opnieuw opstarten en er is nix aan getweaked ofzo
het is een ati rage 128 pro
Voortaan een iets duidelijkere omschrijving graag. Maar ik begrijp uit je woordenzee dat je ati rage pro verkeerde kleurtinten produceert. Nou weet ik niet of het ook bij videokaarten zo is, maar wij hebben dat bij onze tv gehad, en toen hebben we een of andere gesjeesde EL-ler (electro mannetje) ff alle soldeerpunten na laten lopen. Nadat ie de slechte opnieuw gesoldeerd had deed ie het weer prima! Dus ik zou zeggen check je soldeerpuntjes.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
als ik de comp aan zet is dus wit geel blauw is groen dat soort dingen en dit heeft ie al meteen als je hem aan zet

Verwijderd

Je rood is te laag ingesteld...
hij is zo geworden na opnieuw opstarten
Even terugzetten wat je verkl##t/laatst gewijzigd/geinstalleerd had...

Verwijderd

Topicstarter
voor dat opnieuw opstarten is nix veranderd van instellingen..
maar dan is het nog steeds raar want die instellingen worden pas aktief als windows ze laad en het beeld is al zo meteen als je hem aan zet dus ook tijdens de bios post en heeft hiermee dus nix met windows instellingen te maken want daar draait ie nog op standaard (waarden die dos enzo gebruiken dus)

sorry lekker vaag verhaal.. maar het slaat er dus op dat het geen software instelling van windows kan zijn

en dan is er trouwens ook nog dat ie het in andere pc's ook zo raar doet dus instellingen kunnen het dan volgens mij niet zijn

Verwijderd

Je hebt toch geen Artic Silver + koelvoetjes op je videokaart hoop ik ?

Anders is de AS nu op je printje aan het lekken, en kun je OF lekker in de weer om het eraf te halen, OF een nieuwe halen...

(ook eens meegemaakt met reparatie PC - deze was alleen geboot en gereset nadat hij niet wilde afsluiten).

Tandenborstel deed toen wonderen...

Verwijderd

Topicstarter
heb een zwartlblokje met koelvinnen erop die rechtstreeks op de chip vast zit (was van de fabrikant af zo al gedaan) er zit geen lijm of wat dan ook op de kontakten dat ik zo met het blote oog kan zien
Pagina: 1