Specs van mijn bak Hier!
Gebruik de andere slash 
C:\
En in geval van format moet je de slash zelfs weg laten: 'C:'
Zijn het beide FATs of is een van beide een NSTF?
/edit
Te laat
C:\
En in geval van format moet je de slash zelfs weg laten: 'C:'
Zijn het beide FATs of is een van beide een NSTF?
/edit
Te laat
Dan staat XP waarschijnlijk op NTFS en je D schijf op FAT32 ? DOS kan niet overweg met NTFS en ziet daarom D als C.
ja sorry foutje:) maar dat helpt niet
Specs van mijn bak Hier!
yep inderdaad maar hoe krijg ik xp er dan af nuOp donderdag 25 juli 2002 19:10 schreef k7of9 het volgende:
Dan staat XP waarschijnlijk op NTFS en je D schijf op FAT32 ? DOS kan niet overweg met NTFS en ziet daarom D als C.
Specs van mijn bak Hier!
als je C (onder windows) NTFS is, dan zou D (onder windows) dus FAT32 zijn. deze word dus C onder dos.
Je C (NTFS) kan je dan met je XP-cd formateren tijdens de setup.
Je C (NTFS) kan je dan met je XP-cd formateren tijdens de setup.
eerst kijken dan zeiken
booten vanaf cd-rom, dan wijst de rest zich eigenlijk vanzelfOp donderdag 25 juli 2002 19:13 schreef msentinelb het volgende:
[..]
yep inderdaad maar hoe krijg ik xp er dan af nu
Met een opstartdiskette van WinXP bijvoorbeeld of download er een van internet (ik weet dat adres niet, maar een andere handige tweaker vast welOp donderdag 25 juli 2002 19:13 schreef msentinelb het volgende:
[..]
yep inderdaad maar hoe krijg ik xp er dan af nu
ok ga ff kijken of het met de cd lukt, als het neit lukt meld ik het wel weer
Specs van mijn bak Hier!
fdisk is een DOS tool. En aangezien hij een NTFS partitie wil formateren zal dat niet echt werken.Op donderdag 25 juli 2002 19:16 schreef rival24 het volgende:
[..]
Met een opstartdiskette van WinXP bijvoorbeeld of download er een van internet (ik weet dat adres niet, maar een andere handige tweaker vast wel) IK weet zo niet of format werkt vanaf diskette, maar fdisk doet het zeker.
^^^^ bootdisk.comOp donderdag 25 juli 2002 19:16 schreef rival24 het volgende:
[..]
Met een opstartdiskette van WinXP bijvoorbeeld of download er een van internet (ik weet dat adres niet, maar een andere handige tweaker vast wel) IK weet zo niet of format werkt vanaf diskette, maar fdisk doet het zeker.
Met fdisk kan je de partitie wel verwijderen hoor... Je kan alleen geen nieuwe NTFS partitie aanmaken, alleen FAT16/32. Maarja, soms heeft fdisk niet veel zin erin.
Dan gebruik ik meestal een linux bootdisk; fdisk voor linux krijgt een schijf altijd wel weer leeg
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
FDISK kan zeker wel ntfs partities wegalen.. (optie remove non dos partition).
Maargoed, dit kun je ook allemaal teruglezen in de [topic=390009] (helaas nog zonder plaatjes).
En anders zoek eens op partition magic, en over NTFS zijn ook genoeg topics te vinden.
succes.
Maargoed, dit kun je ook allemaal teruglezen in de [topic=390009] (helaas nog zonder plaatjes).
En anders zoek eens op partition magic, en over NTFS zijn ook genoeg topics te vinden.
succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()