Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Update: Ik hoor net van iemand dat ik het ook op m'n router in kan stellen.
Ik heb een zyxel prestige 314.. het menu ziet er zo uit:

Als ik vervolgens naar IP Static Route Setup ga en item 1 toevoeg krijg ik deze opties:
Menu 12.1 - Edit IP Static Route
Route #: 1
Route Name= ?
Active= No
Destination IP Address= ?
IP Subnet Mask= ?
Gateway IP Address= ?
Metric= 2
Private= No
Weet iemand misschien hoe ik nu het geheel kan bewerkstelligen?
Ik heb een zyxel prestige 314.. het menu ziet er zo uit:

Als ik vervolgens naar IP Static Route Setup ga en item 1 toevoeg krijg ik deze opties:
Menu 12.1 - Edit IP Static Route
Route #: 1
Route Name= ?
Active= No
Destination IP Address= ?
IP Subnet Mask= ?
Gateway IP Address= ?
Metric= 2
Private= No
Weet iemand misschien hoe ik nu het geheel kan bewerkstelligen?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2736826#2736826"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2736826#2736826[/url]
[search=chello add route]
route -p ADD [ip ander] MASK 255.255.255.255 [def gateway]
Dest IP = ip van de ander
mask = 255.255.255.255
gatway = je gateway van je ISP dus
en euhm
Je moet dat dus in je router ingeven.
[search=chello add route]
route -p ADD [ip ander] MASK 255.255.255.255 [def gateway]
Dest IP = ip van de ander
mask = 255.255.255.255
gatway = je gateway van je ISP dus
en euhm
Je moet dat dus in je router ingeven.
Verleidelijk eej, zo'n sluit knopje
Affijn, onder optie 12 (static routing) kun je ws een route aanmaken, vul daar het IP addres in van degene die je probeert te bereiken met submask 255.255.255.0 en als gateway het ip van de gateway.
Let wel dat de persoon aan de andere kant ook de route moet toevoegen naar jouw toe
Affijn, onder optie 12 (static routing) kun je ws een route aanmaken, vul daar het IP addres in van degene die je probeert te bereiken met submask 255.255.255.0 en als gateway het ip van de gateway.
Let wel dat de persoon aan de andere kant ook de route moet toevoegen naar jouw toe