Ik wil graag hebben zodra ik mijn draytek modem aanzet dat er gelijk een internet verbinding wordt opgebouwd door de router. De optie (onder pptp) always on staat al aan. Maar hij blijft dus pas aan zodra je met je client een internet actie gedaan hebt. Dus iedere keer naar een router reboot moet je dus met internet explorer eerst een verbinding maken om de PPTP lijn up te krijgen. Iemand een truukje hiervoor hoe je dit kan omzeilen?
---------------------------------------------------------
Soms valt ineens mijn WAN verbinding weg. Zodra dit gebeurd heb ik geen internet meer. Het broadband lampje blijft enige tijd branden en gaat daarna pas uit. Zodra ik de stekker van de modem erin en eruit haal en ik start weer internet explorer op, dan pas gaat de router weer een pptp verbinding opzetten.
Iemand anders ook deze problemen?
Router : Draytek 2200WE
Firmware Versie : v2.1b
Alcatel Firmware: 2.70
1 topic is genoeg
---------------------------------------------------------
Soms valt ineens mijn WAN verbinding weg. Zodra dit gebeurd heb ik geen internet meer. Het broadband lampje blijft enige tijd branden en gaat daarna pas uit. Zodra ik de stekker van de modem erin en eruit haal en ik start weer internet explorer op, dan pas gaat de router weer een pptp verbinding opzetten.
Iemand anders ook deze problemen?
Router : Draytek 2200WE
Firmware Versie : v2.1b
Alcatel Firmware: 2.70
1 topic is genoeg