Toon posts:

fout met branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg met het branden met CDRWIN 3.8e met mijn Sony 8x4x32 brander opeens telkens n foutmelding tijdens het branden op verschillende punten.

de fout is:

Write command failed on device 1:0:0

Unrecoverable hardware error (00h 02h 04h 08h 03h)

iemand enig idee ? het is tijdens het branden van een audio cd, dus met n lange mp3 file, en n cue file
cue file is goed, want hij gaat ook gewoon branden. het gebeurt dus tijdens het branden

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 23:55

Rival24

I'll Be Back

Probeer eens andere software, of andere CD's.

Verwijderd

Topicstarter
uhm...ja, maar eerst deed ie ut
en nu OPEENS niet meer
met dezelfde cd's en hetzelfde programma, das het vreemde
er is niets veranderd op m'n pc

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 23:55

Rival24

I'll Be Back

Op donderdag 25 juli 2002 19:36 schreef Robin2001 het volgende:
uhm...ja, maar eerst deed ie ut
en nu OPEENS niet meer
met dezelfde cd's en hetzelfde programma, das het vreemde
er is niets veranderd op m'n pc
Misschien heeft windows met bestanden lopen k*tten, je weet maar nooit. Als het dan nog steeds niet werkt, zou je de brander eens in een andere pc kunnen gooien. Als hij datn nog die fout geeft is ie gewoon kapot.

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Uit wat je schreef haal ik een 02/04/08 en dat trekt op een timeout: er duurt iets te lang.

Maar ik zou graag een logfile van Nero zien als dat kan. Daaruit valt veel te halen.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou de aspii drivers die cdrwin gebruikt is checken. (c:\winnt\system32\wnaspi32.dll denk ik)

Ik had daar zelf soms ook last van, naderhand bleek dat een programma (denk nero) iets aan die aspi drivers veranderd/overschrijft waardoor cdrwin van die foutmeldingen gaat geven.
Geen problemen meer nadat ik de wnaspi32.dll in system32 opnieuw had geinstalleerd en read only had gemaakt. :)
Pagina: 1