Compact flash geheugen in het buitenland kopen

Pagina: 1
Acties:

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49
Ik ga binnenkort op vakantie naar Turkije. Nu wil ik nog 128MB compact flash geheugen kopen, zodat ik zeker genoeg ruimte heb om genoeg foto's te maken.
Nu is mijn vraag, wat is het goedkoopst. Als ik het geheugen via internet bestel, op Schiphol tax tree koop of in Turkije?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Vanuit Nederland via Internet is het goedkoopst. Op schilphol is het neit een sgoedkoop maar gewoon duur. In turkije en andere niet zo ver ontwikkelde landen is het heel erg moeilijk om moderne technologie te kopen, en als je het vind is het zeldzaam en dus ook duur.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-03 22:03
koop liever wat kleinere kaartjes , die je later in je tas kunt opbergen in het hotel , want warmte is niet het beste voor geheugenkaartjes. neem liever als je 64 mb wil 2x 32
dan 1x 64. koop ze lekker via de shop op tweakers , dan heb je ze snel binnen. de luchthavens van turkije hebben ze ook
maar daar is de digitale markt nog te klein in vergelijking tot nederland , duitsland

iets met lenzen

Verwijderd

In het hotel opbergen lijkt me niet erg veilig :)

Ik zou het gewoon in NL kopen, in Turkije heb je ook grote kans dat er een ander merk stickertje op zit :P

Verwijderd

Geloof me, in Turkije hebben ze ze gewoonweg niet :(

Ik heb ze niet gevonden althans

128 Mb op Schiphol kost ongeveer nog 80 euro, dus dat schiet ook niet echt op.

Veel plezier in Turkije, het is een erg mooi land. Ik kreeg mijn S404 echter pas binnen toen ik al 2 dagen in Turkije zat :(

Verwijderd

Bestellen in Australië. *D
[url="http://www.powerinnumbers.com.au/"]http://www.powerinnumbers.com.au/[/url]

Daar hebben ze Ridata kaartjes die erg goed uit de test komen. Ik heb er zelf ook een van 256MB. Ik ben er zeer tevreden mee. :)

Ik heb hem een paar weken geleden besteld. Dinsdag avond besteld Vrijdagmorgen in huis. (Wordt verzonden met DHL)
Pagina: 1