Toon posts:

[98] to [XP] Pro New Install

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Prachtig hoor dat XP maar na het 'verzamelen van informatie' gaat mn pc herstarten en als ik dan (moet) voor XP Professional Setup kies ipv microsoft windows (98 staat er niet bij) dan krijg ik eerst lang een leeg scherm met 1 streepje en uiteindelijk een blauw error scherm dat zegt dat ik iets aan mn drivers/software/hardware moet doen.. tja das niet erg duidelijk hè. dus ik doe de compabilitijts test en dit kwam eruit:

[url="http://home.kabelfoon.nl/~cbrugman/pics/fucked.jpg"]http://home.kabelfoon.nl/~cbrugman/pics/fucked.jpg[/url]

ik denk zelf dat het grote probleem ligt bij de PCI Audio ,
maar waar haal ik een upd8 hiervoor vandaan ?!? help wanted :'(

mn pc is n Packard Bell Ixtreme Dre@m machine 7800i RW
zuigt maar wist ik toen niet |:(

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:22
Wat dacht je van een schone installatie? Is veel beter dan upgraden.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 07:36

Scighera

swim-bike-run

Idd:

Format c:

n:/i386/winnt

en installeren maar B-)

www.triathlete.nl

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 10:34

FoolZero

Freedom of speech...

Je kunt natuurlijk ook gewoon vanaf de CDROM booten en daar kiezen voor een schone installatie naast of over de Windows98 directory heen. In ieder geval is het wel aan te bevelen om voordat je verder gaat eerst alle punten uit dat rapport af te lopen. Hierbij moet je dus nu alle benodigde XP drivers gaan zoeken voor de genoemde hardware en deze op CD of diskette naast je PC houden.

Gezien het feit, dat jij een PB7800iRW hebt, lijkt mij, dat jouw zoektoch bij Packard Bell begint. Kijk eens op hun site of mail hun support afdeling eens.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
k bedankt, maar aangezien het een gezins pc is en blijft ga ik toch maar 1000 ¤ zien te bijklussen voor een AMD Athon XP 2 Gig op mn eigen kamer, ik heb al veel te veel gerotzooid op deze pc