Everybody happy??? I soon change that here we go...
Installeer ze maar eens _niet_ en draai dan 3Dmark 2001 ofzo.. dan zul je 't wel merken 
Maar het is niet vreemd ofzo dat er niets opnieuw gedetecteerd word hoor, hij installeerd gewoon een drivertje voor het moederbord. Je hoeft niet perse steeds de nieuwste versie te hebben, al kan het soms wel een snelheids boost(je) geven
Maar het is niet vreemd ofzo dat er niets opnieuw gedetecteerd word hoor, hij installeerd gewoon een drivertje voor het moederbord. Je hoeft niet perse steeds de nieuwste versie te hebben, al kan het soms wel een snelheids boost(je) geven
Verwijderd
Volgens mij heeft Windows XP die drivers niet nodig (1.38) dan.
Notes:
Do not update 4-1 drivers unless you are experiencing problems.
Microsoft Windows XP has native XP support and 4-1 drivers usually are not needed.
Notes:
Do not update 4-1 drivers unless you are experiencing problems.
Microsoft Windows XP has native XP support and 4-1 drivers usually are not needed.
Ik heb bij mijn XP geen via 4in1 drivers geinstalled en systeem loopt als een trein.
Signature
Je hebt ze dus wel geinstalleerd want xp doet dat zelf al.Op donderdag 25 juli 2002 17:16 schreef NukeZz het volgende:
Ik heb bij mijn XP geen via 4in1 drivers geinstalled en systeem loopt als een trein.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
via4in1 zit al in windows xpOp donderdag 25 juli 2002 17:18 schreef P5ycho het volgende:
[..]
Je hebt ze dus wel geinstalleerd want xp doet dat zelf al.
op [url="http://www.viaarena.com"]www.viaarena.com[/url] kan je de nieuwste via 4in1 driver downloaden
Op donderdag 25 juli 2002 17:18 schreef P5ycho het volgende:
[..]
Je hebt ze dus wel geinstalleerd want xp doet dat zelf al.
Ik bedoel dus handmatig
Signature
XP gaat niet meer zoals bij de 9x versies vroeger alles opnieuw detecteren als er nieuwe drivers geinstalleerd zijn. Hij gebruikt de nieuwe drivers wel uiteraard, maar dat hele detecteer-gedoe doet ie nu lekker op de achtergrond. Wel zo netjes
P R N D
nou ik heb er wel een beetje spijt van volgens mij... want als ik nu inlog dan duurt het echt een minut voordat mijn pc'tje reageerd op acties... hij is dus SUPER sloom daarna geworden... beetje jammer..
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Pagina: 1