DLT Drive, w2k, Backup Exec 8.6.

Pagina: 1
Acties:

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
We hebben een w2k sp2 box + 20/40 DLT drive in een compaq proliant server. Geinstalleerd staat backup exec 8.6 + open file option.

We hebben wat problemen met de dlt drive, die is al een keer vervangen maar probleem blijft namelijk dat hij niet meer herkent wordt in 2000. Ik krijg hier een eventid probleem dat de dlttape-srvt driver niet geladen kan wordne door de system boot. De tape drive is niet zichtbaar in de device manager, daar kan ik hem dus niet verwijderen / updaten.

Enig idee wat ik kan doen om de driver opnieuw te installeren, of het probleem op te lossen.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:46

Predator

Suffers from split brain

[forum=24] -> [forum=21]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Ik heb het ook gehad met een dlt in combinatie met een autoloader DDS.
Ik heb de terminatie van het apparaat uit moeten zetten, en met een losse terminator op de kabel werkte het toen ineens wel. Een logische verklaring heb ik er echter niet voor.
Ga eens naar de computerboer, en koop een losse terminator die je op de kabel prikt achter je DLT.

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-01 21:18

tricktrac

PPro smp

Heb je al je firmwares up to date? Zowel van het systeem, als van de dlt drive (en eventueel van de array controller en de disken). Welke proliant is het? Is het een interne of een externe DLT unit. Wat is het scsi id? Wat zit er nog meer op de controller, en op welke id's?

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.