Hoop dat dit niet aan mij ligt!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 15:26
Ik ben dus al een langer tijdje lid van GOT, maar heb sinds kort zoals sommige onder jullie wel al gezien hebben ook een Modding shop :)

Ik weet dat ik het zelf nie mag doen en zal het ook nie doen, maar vroeg of laat zou dit er natuurlijk wel van komen.

het betreft deze:

[topic=556480/1/25]

Nu was het wel zo dat de betreffende user vergeten was om in de FAQ te kijken en deze gestart had, maar ik vrees nu eigenlijk een beetje dat jullie hem niet terug open willen dien omdat ik hier ook rondloop :). namelijk omdat de persoon in kwestie nog niet beantwoordt is op zijn mail of hij het alsnog mag openen of niet.

Is mijn vermoeden juist dat het door mij komt of heeft de Mod in kwestie gewoonweg nog geen tijd gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik moet je verhaal ff 3 keer lezen :o
Het lijkt me sterk dat ze daar rekening mee gehouden hebben.
Maar het zou best kunnen zijn dat ze dat nu wel doen aangezien je door deze actie laat doorschemeren dat je naarstig zit te wachten op het heropenen van dat topic.
Dat riekt naar potentiele spam.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
Nee dat is zeker niet de bedoeling!!

Ik zou het erg vinden voor die persoon in kwestie, als dit zou gebeuren omdat ik hier ook rondloop!

Die jongen heeft dat ontwerp gemaakt voor zichzelf en wil dit doen omdat het te duur wordt als hij enkel 1 grilletje laat maken.

Voor mij is het niet toegelaten en daar zal ik me volledig aan houden.

Het is gewoon dat ik wil weten of het aan mij ligt ja of nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef Phreak even de tijd, volgens mij is hij er vrijwel nooit overdag. Dus vanavond zal de persoon vast een antwoord krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
Ah, ik dacht al zoiets maar zat er gewoon mee gewrongen omdat die persoon zo enorm enthousiast was over de reacties en daarna teleurgesteld dat deze dicht ging en ik hiervan de oorzaak zou zijn dattie dichtbleef.