Toon posts:

Hoe installeer ik een azerty toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dit toetsenbord toevoegen in mijn windows 2000 configuratie.

Heb ik daar software voor nodig ???

Heb al in de search gezocht kwam daar een topic of 7 tegen, maar ik kon daaruit niet halen hoe ik nou uiteindelijk een azerty toetsenbord installeer.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kun je toch gewoon inpluggen of niet? :? Ik snap niet waarom je er speciale software voor nodig zou hebben..

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
azerty is toch belgisch? kun je niet gewoon de toetsenbord indeling op belgisch zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat was mijn vraag, zit hier een standaard image te maken voor een filliaal in belgie, en dit stond erbij, maar ik was er niet mee bekend. Maar nu weet ik voldoende. Bedankt voor je reactie.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

AZERY is geloof ik belgisch, dus probeer em eens in te stellen als belgisch toetsenbord.

Er zijn veel meer typen keyboards dan de standaard US, zoals de belgische, zweedse, zwitserse, slowaakse, portugeese, poolse, enz enz.

Nederlandse keyboards bestaan ook, maar die wijken aleen maar heel erg af op het punt dat de dubbele punt en de backslash, en meer van die tekens, op andere plaatsen zitten.
Nederlandse keybs hebben ook op de zijkant van sommige knoppen functies staan die je activeert door CTRL+key te doen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
kijk wat er gebeurt als ik op mijn eerste 6 knoppen druk :
AZERTY . Tja,wij belgen moeten het doen met een azertytoetsenbord,terwijl imo toch qwerty handiger is

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 16:11 schreef EXE-cuter het volgende:
kijk wat er gebeurt als ik op mijn eerste 6 knoppen druk :
AZERTY . Tja,wij belgen moeten het doen met een azertytoetsenbord,terwijl imo toch qwerty handiger is
tis maar wat je gewent bent denk ik..........

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 15:55 schreef Spooty het volgende:
Hoe kan ik dit toetsenbord toevoegen in mijn windows 2000 configuratie.

Heb ik daar software voor nodig ???

Heb al in de search gezocht kwam daar een topic of 7 tegen, maar ik kon daaruit niet halen hoe ik nou uiteindelijk een azerty toetsenbord installeer.
Taal: Nederlands(België), Toetsenbord Belgisch (kiezen, punt of komma, komma volgens BIN normen, neem maar punt, veel gemakkelijker)

(mijn configuratie en ik zal't wel weten zeker ;) )

Verwijderd

Volgens mij is azerty een frans keyboard

Verwijderd

ik zou hem gewoon wegsouzen dus

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 17:28

magneet

Magnetic enhanced

nee hoor is belgisch

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Volgens mij gebruiken ze zowel in België als in Frankrijk AZERTY toetsenborden, ik heb denk ik mazzel, heb beide :)
Pagina: 1