Jedi Knight 2 Jedi Outcast - MP cheats deactiveren

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Eye Eric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb in multiplayer een paar console commando's gebruikt, (o.a. die voor afgehakte ledematen >:), en "cg_drawFPS 1" voor het tonen van de framerate, en "THEDESTROYER" voor dat dubbelbladige lichtzwaard), maar ik heb het idee dat ik nu alleen nog maar servers te zien krijg die cheats toestaan :'(! Kan dat kloppen? Wat wordt als cheat beschouwd door de server?
Hoe kan ik terug naar standaard settings, cq. alle cheats / console commando's ongedaan maken? In singleplayer is dat volgens mij "HELPUSOBI 0". Maar zoiets kan toch niet met "DEVMAPALL", of wel?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Kun je niet ergens Pure Server aanvinken? Dat zou alles weer goedmaken.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
sv_cheats 0?

Steam

• Eagle Eye Eric
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 15:23 schreef wacko het volgende:
Kun je niet ergens Pure Server aanvinken? Dat zou alles weer goedmaken.
Als je zelf als server functioneert, dan kun je dat aanvinken, niet als je een server zoekt om op te spelen. Het aantal servers dat ik zie in de lijst is vrij beperkt; Jedi Master, CTF en CTFY servers zijn er zelfs helemaal geen te vinden. Het probleem doet zich voor sinds ik heb ge-upgrade naar versie 1.04. Zijn er misschien gewoon nog zo weinig 1.04 servers?

• Eagle Eye Eric
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 15:28 schreef JeanLucPicard het volgende:
sv_cheats 0?
sv_cheats lijkt me een commando voor servers (is er ergens een uitleg te vinden over àlle console commando's? Ik heb al veel gezocht, maar zonder resultaat ;( Nou ja, het zijn er ook wel erg veel...)
Maar ik kan het gewoon 's proberen vanavond.