webmail werkt niet met 56k6

Pagina: 1
Acties:

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Heb een probleem met webmail(planet, hotmail, yahoo). Als ik met een modem inbel naar m'n provider(planet) dan kan ik m'n berichten niet lezen en kan ik ook niet mail versturen(krijg page not found error). Maar als ik de computer dan op adsl zet dan werkt het perfect. Heb al verschilende modems geprobeerd, dit helpt ook niet.

het helpt ook niet als ik die ingebouwde firewall uitschakel in winxppro-nl, dit is ook het geval met norton internetsecurity.

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

Komt vaker voor. probeer maar eens om de site van radio538 te benaderen. De meeste sites zijn zo lomp geprogrammeerd dat je een breedband verbinding nodig hebt om er op te komen. Anders treed er simpel weg een timeout op. Er zal best een instelling zitten in windows om de timeout te verhogen, maar waar die zo gauw zit weet ik niet.

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar je hebt niet toevallig een nieuw inbelnummer en niet ingeprogrammeerd? Bekijk anders je inbelnetwerk en controleer of die nog overeen komt met de instellingen die je provider opgeeft.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Krijg je dit page not found bij alle sites ?
Of alleen als je al ingelogd bent bij je webmail, en dan iets probeert te doen ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• vanderwal

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 22:09 schreef willem-bever het volgende:
Misschien een domme vraag, maar je hebt niet toevallig een nieuw inbelnummer en niet ingeprogrammeerd? Bekijk anders je inbelnetwerk en controleer of die nog overeen komt met de instellingen die je provider opgeeft.
Ik heb nog het lokaalinbel nummer in gebruik, het nieuwe inbelnr werkt niet, alleen de nieuwe abonees gaan over op het nieuwe inbel netwerk volgens de site

• vanderwal

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 22:12 schreef ZeRoC00L het volgende:
Krijg je dit page not found bij alle sites ?
Of alleen als je al ingelogd bent bij je webmail, en dan iets probeert te doen ?
alleeen bij web mail op het moment dat ik een gekregen bericht probeer te openen of een mailtje probeer te versturen.

Pagina: 1