Ik heb bij XXLcases.nl een pomp ( Eheim 1048 ) en een bijpassend reservoir besteld, maar nu vrees ik dat ze niet op elkaar passen! Weet er iemand hoe dit komt?
Misschien verkeerde besteld of ontvangen?
Verkeerde besteld is het iig niet. Verkeerde ontvangen, tjah dat kan ik moeilijk controleren eh. De pomp is juist maar op het reservoir staat er niet welk type het is
Je zou kunnen mailen naar degenen waar je het besteld hebt, die kunnen je vast meer vertellen. Zij weten wat ze in de doos hebben gedaan.
Wij kunnen vanaf hier niet zien wat jij gekregen hebt.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Het is gelukt. Na een beetje prutsen en wringen zit het reservoir er correct opOp donderdag 25 juli 2002 15:10 schreef -=MOL=- het volgende:
Je zou kunnen mailen naar degenen waar je het besteld hebt, die kunnen je vast meer vertellen. Zij weten wat ze in de doos hebben gedaan.
Verwijderd
Slang iets verwarmen en dan over de fitting heen doen. Dan zit ie lekker strak. Alles moet strak sluiten, aangezien je anders te snel lekkages krijgt. Ook zou ik alsnog slangklemmen gebruiken om helemaal 100% safe te zijn.
Ik ga de volledige boel veranderen naar 13 mm met slangen van 10 mm anders kom ik in de problemenOp donderdag 25 juli 2002 19:58 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Slang iets verwarmen en dan over de fitting heen doen. Dan zit ie lekker strak. Alles moet strak sluiten, aangezien je anders te snel lekkages krijgt. Ook zou ik alsnog slangklemmen gebruiken om helemaal 100% safe te zijn.
Verwijderd
Dat heb ik inderdaad wel vaker gezien dat dat hier gebeurd. Zorg alleen wel dat je een goede pomp hebt die met tegendruk om kan gaan.
Verwijderd
gewoon effe de haarfohn op het uiteinde en flink wringenOp donderdag 25 juli 2002 17:15 schreef stuartje het volgende:
Nog 1 probleem. De uitgang van mijn pomp is 13mm, mijn slang maar 10. Hoe fix ik dat?
edit:
nvm
sorry voor de kick...
Maar weet iemand hoe groot dat reservoir is ? dat kan ik nl niet ergens vinden...
Maar weet iemand hoe groot dat reservoir is ? dat kan ik nl niet ergens vinden...
Verwijderd
die reservoirs schijnen niet echt "handig" te zijn bij het bijvullen omdat de ingang zo hoog zit --> luchtbellen
eigenlijk dus het enige voordeel wat een reservoir heeft, heeft deze niet
eigenlijk dus het enige voordeel wat een reservoir heeft, heeft deze niet
Ahem... Ik heb een beetje een ongelukkige situatie die eruit bestaat dat mijn Rad (mitshubischi Lancer kachelrad, €10) aansluitingen heeft van maar liefst 16 mm, en mijn slangetjes zijn 10 mm. Niet veel hoop hebbend, maar het toch ff geprobeerd willen hebben heb ik de slangetjes ff boven een kaars gehouden - ze werden er erg heet vanVerwijderd schreef op 25 juli 2002 @ 19:58:
Maar: ze gaven geen milimeter meer mee dan voor het verhitten. Ik heb ze tijdens het verhitten ook zitten rekken en dergelijke, maar het had geen effect...
Is dat dan alleen bij siliconenslangen dat verhitting niet echt wil vlotten, of zijn de vlammetjes hier in Malden soms kouder dan de meeste haardrogers
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Verwijderd
Je had kunnen verwachten dat siliconen slang NIET geschikt is om via verwarming te vervormen, het is geen thermoplast, het zelfs zo dat siliconen slang juist gebruikt wordt op plaatsen met hoge temperaturen.
Ahem... ik ben een Alpha... ik heb niet eens meer een BiNas, laat staan dat ik zoiets zelf kan bedenkenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 00:28:
Je had kunnen verwachten dat siliconen slang NIET geschikt is om via verwarming te vervormen, het is geen thermoplast, het zelfs zo dat siliconen slang juist gebruikt wordt op plaatsen met hoge temperaturen.
Maar in ieder geval bedankt voor de uitleg
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het reservoir van eheim niet zo mooi daarom heb ik deze gekocht:

bij www.aqua-computer.de
En ik ben er zeer tevreden over vooral met blauw licht :

Pics komen nog van mijn waterkoeling die ik gister heb ingebouwd

bij www.aqua-computer.de
En ik ben er zeer tevreden over vooral met blauw licht :

Pics komen nog van mijn waterkoeling die ik gister heb ingebouwd
Pagina: 1