Asus v7100 drivers en WinXP

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een tv-in probleem op mijn computer, elke keer als ik een filmpje wil capturen krijg ik in het eindresultaat een grote witte balk te zien in het beeld.
Voor het capturen gebruik ik Digital VCR. Tijdens de gewone live-view in dit programma ziet het beeld van mijn camera er gewoon goed uit, maar de gecapturede bestanden bevatten dus een witte balk door het beeld. (HEb trouwens ook VirtualDub al geprobeerd geen effect).
IK gebruik alleen drivers van nvidia aangezien de drivers ( videokaartdrivers) van Asus gewoon niet te installeren zijn. Ik heb alles geprobeerd: nviddia drivers verwijderd en dan asus geinstalleed, ik heb het zelfs geprobeerd in de veilige modus, maar dit alles heeft geen effect, elke keer als de computer na de installatie wil herstarten blijft de computer vastzitten in het opstartscherm.

WIe heeft een oplossing?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'