Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
ik keb hier zo'n KVM-switch (voor monitor, muis en toetsenbord), maar als je een beetje hoge resoluties gaat draaien en hoge refresh-rates, dan krijg je schaduwbeelden. Erg irritant. Ik neem aan dat je daar niet op zit te wachten.
P R N D
Da's precies wat ik niet wil hebben nee. Ik vind het zo vreemd dat het erop lijkt dat je wel bijna een Matrox MOET nemen om kwalitatief goede dual/triple head wilt hebben...Op donderdag 25 juli 2002 13:37 schreef nose het volgende:
ik keb hier zo'n KVM-switch (voor monitor, muis en toetsenbord), maar als je een beetje hoge resoluties gaat draaien en hoge refresh-rates, dan krijg je schaduwbeelden. Erg irritant. Ik neem aan dat je daar niet op zit te wachten.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja Matrox houdt zich gewoon niet zo bezig met de 3D snelheid enzo, maar meer met de 2D kwaliteit. En ja, dan is t logisch dat die t beste is. Maar van de Parhelia schijnt de 3D snelheid en kwaliteit ook wel goed te zijn. En anders een ATI daar is van de 2D en de 3D de snelheid en de beeldkwaliteit wel in orde. En ATI's zijn er ook in DualHead uitvoering (alleen heet t bij ATI net weer ff anders).Op donderdag 25 juli 2002 13:42 schreef spaceboy het volgende:
[..]
Da's precies wat ik niet wil hebben nee. Ik vind het zo vreemd dat het erop lijkt dat je wel bijna een Matrox MOET nemen om kwalitatief goede dual/triple head wilt hebben...
P R N D
Wat voor KVM switch heb je?Op donderdag 25 juli 2002 13:37 schreef nose het volgende:
Sorry voor late reply, maar ben net terug van vakantie. ff kijken hoor wat voor merk t ook alweer was, hij ligt hier ergens achter mn monitors...... Tis een Belkin OmniView 4-port. Ik draai 1024x768 @ 85Hz en dan zie je best wel schaduws helaas. Bij 75 Hz is t ietsje minder, maar ook niet echt veel. Ik wil binnenkort een 19" gaan kopen en 1280x960 (of 1440xnogiets) maar ik ben bang dat t dan alleen nog maar erger gaat worden.....
P R N D
Pagina: 1