Toon posts:

[flash] OnClipEvent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een actie toe wil voegen aan een object geeft hij OnClipEvent(Load) On release,
ik wil alleen niet dat hij dit doet wanneer hij de animatie opent, ik wil gewoon het goto commando gebruiken met mouse out, weet iemand waarom hij automatisch onclipevent load gebruikt? Het is gewoon en button trouwens

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Als je het object goed geselecteerd hebt en hij geeft automagich een OnClipEvent(Load) dan is er toch echt iets niet goed. Kijk eerst even of het écht wel gewoon een button is. In de Normal Mode van het Action-panel zou hij dan automatisch On(Release) {} moeten geven als je een action kiest.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 13:33 schreef Murphy het volgende:
Als je het object goed geselecteerd hebt en hij geeft automagich een OnClipEvent(Load) dan is er toch echt iets niet goed. Kijk eerst even of het écht wel gewoon een button is. In de Normal Mode van het Action-panel zou hij dan automatisch On(Release) {} moeten geven als je een action kiest.
mag ik misschien de *.fla naar je toe mailen, dat je ff kijkt?

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 13:38 schreef kbest het volgende:

[..]

mag ik misschien de *.fla naar je toe mailen, dat je ff kijkt?
Ja, das makkelijk.. :{

Leg liever je probleem wat duidelijker uit.
Weet je zeker dat wat je hebt een button is? Want zoals Murphy al zei:
"Als je het object goed geselecteerd hebt en hij geeft automagich een OnClipEvent(Load) dan is er toch echt iets niet goed"

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.