Meteen to-the-point: Ik vind het steeds moeilijker om iets creatiefs (op de computer bijv.) te gaan doen omdat alles al bedacht, gedaan en verteld is. Originele ideeën zijn amper meer te bedenken, terwijl ik constant de drang voel om iets te bedenken, iets te doen. Ik droom van dat ene originele idee. Zodra je echter iets bedacht hebt, blijkt er allang iets in die richting te bestaan. Ook al heb ik mischien een origineel, ander standpunt, het is gewoon niet meer interessant om het dan alsnog uit te werken. In dit opzicht vind ik dat het internet een grote beperking op mijzelf legt. Ik doe de halve dag niks anders dan surfen en met de wetenschap van al die sites, ideeën, opvattingen is het zooooo moeilijk om zelf nog iets te bedenken...
Beetje vaag verhaal, maar ik wil dus vertellen dat ik het een beperking vindt dat alles al gedaan lijkt te zijn, waardoor ikzelf beperkt wordt om iets te gaan doen.
Iemand soortgelijke opvattingen?
Beetje vaag verhaal, maar ik wil dus vertellen dat ik het een beperking vindt dat alles al gedaan lijkt te zijn, waardoor ikzelf beperkt wordt om iets te gaan doen.
Iemand soortgelijke opvattingen?