Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN telefoonrekening online

Pagina: 1
Acties:

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 20:31
Ik kan sinds vandaag mijn telefoonrekening online bekijken. Maar worden de gegevens bijgehouden vanaf het moment dat je je hebt aangemeldt of ook van vorige afrekeningen (de belangrijkste reden dat ik me heb aangemeld is om de specificatie van de afgelopen rekening te bekijken, die is echter niet zichtbaar).

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:03
Waar heb je dit aangemeld dan ?
Ik zoek me rot op de site van kpn maar kan het nergens vinden, alleen maar voor vaste telefonie...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
macmouse schreef op 26 september 2002 @ 21:51:
Waar heb je dit aangemeld dan ?
Ik zoek me rot op de site van kpn maar kan het nergens vinden, alleen maar voor vaste telefonie...
Klopt, het is ook alleen maar voor vaste telefonie. :+

En toen ik me aanmeldde kon ik ook al gelijk de vorige rekening zien, maar zoals jij nu zegt is dat dus helaas niet meer mogelijk. Je zal dan toch echt de specificatie moeten kopen.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:43
De vorige staat er zeker op, en ook die van daarvoor, en de lopende kosten, en dan van alles de specificatie!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
Als je ingelogd bent bij KPN dan kun je toch klikken op telefoonrekening online en dan staat er bij ook een link naar "laatste rekening" en "voorlaatste rekening". Je kunt dus 2 nota's terug.
Ook staat er een link naar "lopende kosten".

Of heb ik soms iets extra's gekregen van KPN :P ;)