Ultraplex 40 Max stopt er soms even mee.

Pagina: 1
Acties:

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:07
Heb dus een Ultraplex 40 Max nu al zo'n 2.5 jaar denk ik. Onder win98 deed ie het voor zo'n 1.5 jaar perfect. Nooit probs. Nu met winxp. (maybe toeval?) heeft hij soms. (1 op 5 keer) kuren. Dit is bijna nooit als ik bijv hele cd inlees met nero of clonecd, maar meestal als ik een hele cd gewoon met verkenner naar mn hd zet.
Hij gaat dan eerst in zn lekkere snelheid naar hd zetten. Staat dan dat het ook maar 3 min duurt,
maar dan stopt hij er soms mee.
Gaat groene lampje uit, komt tot stilstand, en zo'n 20 sec later gaat ie weer spinnen. Hierna weer terug tot stilstand, en daarna weer spinnen en net of ie de cd weer voor het eerst ziet.
Nu gaat ie wel weer gewoon door, al is het veeeel langzamer.
soms gebeurt het nog een 2e keer in een leessessie. In het beste geval duurt het inlezen zo'n 1.5 min langer, in erge gevallen is ie na 15 minuten nog niet klaar.

De helpdesk doet niks. Zeurt alleen over nieuwe firmware enzo wat ik al lang heb en weten het dan ook niet.
Ja drivers voor mn scci kaart natuurlijk.
Heb een Adaptec 4904 CD ofzo (gewoon simpelste scsi kaart)

Iemand ervaring/tips?

Heb aan die kaart trouwens ook mn scanner hangen die nooit kuren heeft.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op donderdag 25 juli 2002 12:45 schreef FaZe het volgende:

De helpdesk doet niks. Zeurt alleen over nieuwe firmware enzo wat ik al lang heb en weten het dan ook niet.
Ja drivers voor mn scci kaart natuurlijk.
Heb een Adaptec 4904 CD ofzo (gewoon simpelste scsi kaart)

Iemand ervaring/tips?

Heb aan die kaart trouwens ook mn scanner hangen die nooit kuren heeft.
Tja, ik heb wel zoiets gehad. Maar dat was bij bepaalde cd-r's die rot waren. Hij klinkt alsof het spoor bijster raakt boven een bepaalde snelheid.

Heeft hij het bij alle cd's of bij alleen bij cd-r's (van een bepaald merk en/of gebrand met een bepaalde brander).

En als mijn plex eenmaal de fout in gaat, dan blijft hij dit probleem hebben (gebeurd zeer zelden en is meestal een smerige cd). ik moet hem dan even ejecten en waar opnieuw erin doen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• FaZe
  • Laatst online: 16:07
Bij alle cd's volgens mij.
Heb het voornamelijk over vers gebrande philips cd's.
Mijn brander (plexwriter 8/4/32a heeft nergens last van verder trouwens.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
hmm? ik heb die Ultraplex bijna 3 jaar nu, geen problemen at all. gelukkig maar, ben erg gehecht aan dat ding O+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:14
Misschien slim om de lens even schoon te maken, en het interieur ook.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb 't af en toe ook weleens met mijn Plex. Kruisje slaan en weer hard verder usen ! :P

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op donderdag 25 juli 2002 13:22 schreef FaZe het volgende:
Bij alle cd's volgens mij.
Heb het voornamelijk over vers gebrande philips cd's.
Mijn brander (plexwriter 8/4/32a heeft nergens last van verder trouwens.
En bij orginele cd's (je weet wel, die geperste cd's die ze in de oudheid hadden :+ )

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-03 07:06

Len

Leeg

Ik heb het ook gehad met mijn plex 32 speed. Ik had de hoop al opgegeven. Maar na een clean install (en ik had het een tijdje niet gebruikt) werkte het ineens weer!.

Free Tibet

Pagina: 1