Toon posts:

Flash Rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat je met een programma een flash-filmpje van een andere website kan afhalen, Flash Ripper of zoiets.
Bestaat zoiets echt? Waar kan ik het krijgen?
En is er ook nogo een crack voor nodig?
Al vast bedankt!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

downloaden kan ook hoor :)

volledige url in een download manager gooien en hopsa !

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

tis gewoon een swf file. kan je gewoon downloaden...

misschien als je 't wil bewerken dat je iets moet doen, maar dat mag denk ik niet op dit forum.

Dus als je alleen 't filpmje wilt hebben: download het dan met zoiets als wget.

*insert signature here

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 15:40
als je een flash film bekijkt van een site
dan staat die zowiezo op je hd
onder windows kan je in de map temp inet files die flash file vinden, hij noemt wel iets anders dan het origineel

meestal zijn die files gelocked maar daar bestaan dan weer unlockers voor die je zelf zult moeten zoeken :)

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:20

blaaat945

..?

Op donderdag 25 juli 2002 12:24 schreef RSP het volgende:
downloaden kan ook hoor :)

volledige url in een download manager gooien en hopsa !
Dat bedoeld die waarschijnlijk niet.. ;) Hij wil graag een flash filmpje uit elkaar halen..

En daar heb je programma's voor maar weet zo gauw ff niet eentje |:(

Anders ff zoeken op download.com of ff met google etc.

......

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

voordat iemand zelfs zo dom is om een url te posten, dit soort programma's worden hier niet op prijs gesteld, deze thread is gemeld in [forum=26] en zal ongwtijfeld zo gesloten worden.

cracks leveren iemand hier direct een Officiele Waarschuwing op (tenminste, ik néém aan dat dat mailtje van cheatah een OW en niet een crack bevat, maar zeker weten ... ;) )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Daar zijn tools voor die niet gecracked hoeven te worden omdat het FREEWARE is. Een beetje vaag is het wel, waarom wordt code uit sites, ideeen etc. volop door mensen gebruikt en gewijzigd en is het openbreken van iets als .swf opeens niet zo mooi?

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Ik heb hier dus een hekel aan. Ik zit me 40 uur per week suf te werken met Flash en ben trots op mijn werk. Het is mijn werk en mijn eigendom. Blijf van mijn SWFjes af, dat is gewoon van mij.

Ik neem aan dat iedere designer er zo over denkt en zo niet, dan gooien ze de sources zelf wel online. Vrijwillig. Pas dan mag je er met je klauwen aan komen. Als dat er niet bij staat, ben je gewoon intellectueel eigendom aan het jatten. Ook dat is diefstal.

AvU, denk even goed na.
Modjes, sluit deze thread please.

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 12:57 schreef Murphy het volgende:

Ik neem aan dat iedere designer er zo over denkt en zo niet, dan gooien ze de sources zelf wel online. Vrijwillig. Pas dan mag je er met je klauwen aan komen. Als dat er niet bij staat, ben je gewoon intellectueel eigendom aan het jatten. Ook dat is diefstal.
Je hebt gelijk! Maar er is nog steeds een verschil tussen cracken en hacken, en als ik iemands werk zie neem ik dat misschien ook wel mee als inspiratiebron bij iets nieuws, dat heeft niets met jatten te maken!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Op donderdag 25 juli 2002 12:59 schreef ugua het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Maar er is nog steeds een verschil tussen cracken en hacken, en als ik iemands werk zie neem ik dat misschien ook wel mee als inspiratiebron bij iets nieuws, dat heeft niets met jatten te maken!
dan hoef je de source niet te zien, alleen kijken wat t doet is dan genoeg :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

der is een decompiler

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

rippen, cracks, decompiler, reverse engineering..

allemaal illegale termen waar we liever niets mee te maken hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.