Toon posts:

Song rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ten eerste wil ik ff duidelijk maken dat dit GEEN ware request is...

Het gaat om het volgende : ik heb een mix van 73 min, trance, naam zal ik niet bekend maken. Dit is 1 bestand (.WMA)
Ik wil deze graag op MD zetten maar omdat niet alle nummers even mooi zijn wil ik graag nummer voor nummer kunnen opnemen.
Hoe kan ik dit bestand uit elkaar halen zodat ik alle losse liedjes heb ?? Alles is in elkaar gemixt dus geen pauzes ertussen.

Alvast bedankt

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Gewoon op je md rammen via line out. Je kan gewoon met je md speler de tracks dividen op de plaatsen die jij wil.

Of denk ik nu te simpel?

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
Ja, natuurlijk... omdat het 1 lange mix is en ik kan niet horen wanneer een nieuw nummer komt...

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

dan lukt het zowieso alleen als je de nummers kan herkennen of er een playlist bij hebt. Anders heeft knippen op de pc/md o.i.d. ook geen zin.

Maar je kan toch wel ongeveer horen wanneer een nieuw nummer erin gemixed wordt? En anders knip je voorlopig alleen de stukken die je niet leuk vindt, want daar ging het immers toch om? Dat je de saaie stukken kunt skippen :)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-08 20:52
dat wordt toch echt handwerk denk ik, met MD tracknummers invoeren tijdens het opnemen... dan kun je ze ook makkelijk verwijderen van je MD...

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54
omzetten naar wav en dan idd handmatig knippen en plakken...of via MD idd, want de computer kan niet reuken waneer er een nieuw deuntje begint :9

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
[search=mp3 splitten]
[search=mp3 branden]
[search=mp3 opdelen]

en zo zijn er nog wel een aantal searchstrings te verzinnen. Dit is al heel vaak besproken, lees de bestaande topics er eens op na :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.