Toon posts:

Smartmediakaart kwaliteitverschil tussen merken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt verschillende merken smartmedia kaartjes (Dane-Elec / Apacer / Fuji etc). Je hebt ook goedkope (128MB voor 65 euro). Ik neem aan dat er een bepaald kwaliteitsverschil zit tusen de merken. Waar merk je dat aan. Waarom zou je niet gewoon de goedkoopste kopen (als ie met de camera overweg kan natuurlijk)?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Je merkt het vooral aan de schrijf en lees snelheid, je moet gewoon even enkele reviews doorspitten, en kijken welke daar als snelste/mooiste prijs uitkomen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-03 22:52
Op donderdag 25 juli 2002 12:03 schreef MaDLiVe het volgende:
Je merkt het vooral aan de schrijf en lees snelheid, je moet gewoon even enkele reviews doorspitten, en kijken welke daar als snelste/mooiste prijs uitkomen.
Echt merken :? ,lijkt me sterk, meten eerder,maar goed, controller zit in cam zelf, met cf niet, zit het op de kaart zelf.

Er zal wel wat verschil in zitten., maar zelf merk ik het absoluut niet, en heb het dan getest met een filmpje van geheugen, die die later when done,dan schrijft op de kaart, nou ik merkte er geen reet van!

Heb maar de sandisk meegenomen, was het goedkoopste.

fuji 2800z

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Sandisk is een van de betere merken maar ik zou never nooit voor een vage merk gaan die ze bijvoorbeeld bij de mediamerkt hebben. Begint met een V ofzo... weet de naam even niet meer.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 09:14

_NeMeSiS_

Millennial

ik heb pas een dane elec kaartje gekocht 128 mb voor 71 euro... nog geen probleempjes mee gehad tot nu toe.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:17
Vorig jaar op de HCC een PQI SM-kaartje gekocht bij Norrod voor maar 80 gulden. Werkt tot nu toe nog steeds perfect :Y)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:44
Alpha-sphere:
Sandisk is een van de betere merken maar ik zou never nooit voor een vage merk gaan die ze bijvoorbeeld bij de mediamerkt hebben. Begint met een V ofzo... weet de naam even niet meer.
Verbatim ?

• Alpha-sphere
Op donderdag 25 juli 2002 19:14 schreef ddc het volgende:

[..]

Verbatim ?
Nee.... volgens mij was het iets met vinico of zoiets.

Morgen even mijn 128MB smart media ophalen bij de postkantoor(besteld bij interngeheugen.com). Klote lijers beweren weer dat ze aan m'n deur zijn geweest en dat er niemand was. FUCK hun er is bij mij altijd iemand thuis. Maar het erge is nog dat ik geen schriftelijke kennisgeving in mijn brievenbus kan vinden dus dat wordt weer zeiken bij de postkantoor. 2de keer al doen ze dan echt niks anders dan koffie drinken?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:44
Ik zei Verbatim maar die bedoelde ik helemaal niet |:(
Vivanco it is :)

• Alpha-sphere
Ja die ja.... dat is volgens mij echt zware crap

Heb net m'n 128MB smartmedia van dane-elec opgehaald. Helaas zat er geen bescherm hoestje bij :( waar moet ik het nou weer in bewaren?

Verwijderd

Heb net m'n 128MB smartmedia van dane-elec opgehaald. Helaas zat er geen bescherm hoestje bij waar moet ik het nou weer in bewaren?
In je camera??? :?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:17
Op vrijdag 26 juli 2002 11:43 schreef Alpha-sphere het volgende:

Heb net m'n 128MB smartmedia van dane-elec opgehaald. Helaas zat er geen bescherm hoestje bij :( waar moet ik het nou weer in bewaren?
Kan je nagaan dat ik bij mijn onbekende merk SM-kaartje zelfs wel een hoesje kreeg. Zelfs een doosje waarin het hoesje kan :+

Dane-elec zal normaal gesproken toch ook wel een hoesje bij hun SM-kaartjes leveren :?

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Op vrijdag 26 juli 2002 11:43 schreef Alpha-sphere het volgende:

Hama maakt beschermhoesjes en ze zijn gewoon in Nederland te verkrijgen (wij verkopen ze ook hier...)

• Alpha-sphere
Op vrijdag 26 juli 2002 12:49 schreef -Delirium- het volgende:

[..]

In je camera??? :?
Ik heb al een kaart in m'n digicam zitten, ik heb al een hoesje gevonden van een andere smartmedia kaart

• Tarin
  • Laatst online: 10:42

Tarin

Just plain weird.

Ik heb zelf een kaartje van Olympus (zat bij m'n camera), een van Sandisk (direct met camera gekocht) en twee van Dane Elec. Ik merk eigenlijk geen verschil, ze werken allen prima. Qua snelheid kan er misschien wat verschil in zitten, maar dat is dan zo weinig dat het niet echt op valt.

Bij Dane Elec zaten wel hoesjes, maar tegenwoordig (:?) niet meer. Het kaartje wat ik 1,5 maand geleden kocht had er wel een, die die m'n vader 1 maand geleden kocht had er geen.. zal wel net zo als met die gameboyspellen gaan.. ze willen gewoon minder kosten hebben ofzo, dan koopt daarna iedereen die hoesjes toch nog wel, en verdienen ze wat extra ;) Het is iig wel knap irritant.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Woei het bewijs:

Ik heb een 16mb card bij mij s602 gekregen (fuji) en tijden het opnemen van filmpjes werkt het perfect. Nu heb ik laatst een Twinmos sm card gehaalt van 128 mb, deze schijnt er soms moeite mee te hebben om filmpjes@30fps op te nemen. (krijg je een zandlopertje in je beeld)
-Tijd: 15sec. op een lege card om het objectief te houden :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1