ISDN in winXP waar stel ik het nummer in?

Pagina: 1
Acties:

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
misschien een hele stomme vraag maar ik heb sinds een dag of wat isdn maar nu weet ik niet welk nummer deze gebruikt om in te bellen. ik wil graag mijn eigen nummer als bron hebben, ivm met de telefoonkosten snap je anders weet niemand hoeveel ik ge-inet heb....

help pleaze :?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

heb je misschien een mobiele telefoon?

Stel dan eens je mobiele nummer in inplaats van je provider; dan kan je in ieder geval met je mobiele checken welk nummer hij gebruikt.

btw...

voor mij is ISDN ver verleden tijd, weet er dus niet zoveel meer van, maar ik meen me te herinneren dat je dat nummer moest invullen in de software die bij de ISDN-kaart was meegeleverd....

Extra info over je ISDNkaart kan imho dan ook totaal geen kwaad

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50
Ergens vanuit apparaat beheer misschien??

btw: check altijd ff je settings, bij mij had XP de stomme kuteigenschap om STANDAARD kanalen te bundelen.

128k is wel leuk, maar ja, ook dubbele kosten

Kwam ik na een week achter, ja, fijn :(

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 11:49
Het nummer kun je bij ISDN kaarten instellen bij de instellingen van de hardware.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• DirkT
  • Niet online
ja dat dacht ik ook maar ik kan het echt niet vinden... ik ben echt geen leek op het gebied van hardware(ik werk zelf bij de technische dienst van een pc bedrijf) maar ik kan het hiero niet vinden en voor ons bedrijf is het ook net nieuw dus die weten het ook niet... ik heb een e-tech 128 kbps maar ik draai em op 64(wan tik weet wat je bedoelt met debbele kosten...) maar ik heb verder geen typenummer. maar als je gaat kijken op de e-tech site is dit de enige pci inbouw dus er is er toch maar 1.

ik ben radeloos en kan het echt niet vinden :'(

• DirkT
  • Niet online
oh ja met dat mobieltje heb ik geprobeerd maar dat trappen de tegenwoordige kaartjes niet meer in... bummer... |:(

• DirkT
  • Niet online
ik heb het al gevonden ik was echt tegen de muur opgelopen... ik had heel braaf van inet de drivers voor xp eraf gehaald maar dus geen softie.... maarja dat kon ik wel gewoon van de cd afplukken dus ik heb het voor elkaar...
toch bedankt

Pagina: 1