idd
Ik wilde dit ook net gaan posten, maar je was me dus voor.
Maar het is niet de eerste keer; volgens mij heeft'ie wel vaker last van kuren, want ik heb al een paar keer gehad dat als ik ergens op reageerde, de topic er niet in kwam te staan. Terwijl dat, afgaande op de tijd, eigenlijk wel zou moeten.
Ik wilde dit ook net gaan posten, maar je was me dus voor.
Maar het is niet de eerste keer; volgens mij heeft'ie wel vaker last van kuren, want ik heb al een paar keer gehad dat als ik ergens op reageerde, de topic er niet in kwam te staan. Terwijl dat, afgaande op de tijd, eigenlijk wel zou moeten.
De FOK! update tracker werkt ook niet meer!
Hmmm,
ondertussen doet'ie het weer wel.
Maar is dit nu compleet werkend, of maar een voorlopige fix?
ondertussen doet'ie het weer wel.
Maar is dit nu compleet werkend, of maar een voorlopige fix?
Verwijderd
De reden voor de niet werkende update-tracker is zeer waarschijnlijk de problematiek rond Athena (database-server) vanochtend.
Hierdoor kon er geen nieuws gepost worden, maar lijkt alles verder normaal te werken. Behalve de update-trackers dus...
Hierdoor kon er geen nieuws gepost worden, maar lijkt alles verder normaal te werken. Behalve de update-trackers dus...
Ik haal 'm maar weer ff naar boven omdat ie weer is uitgevallen. Het is wo. 16:25 ik neem niet aan dat er niemand gepost heeft sinds 14:43.
Verwijderd
Hehe, bij mij blijft ie bij Tech Forums ook op 14.43 staan, en Fok! op 12.27
.
Maar Fok! heeft trouwens altijd van die vlagen met post, eerst 12 uur nix, en dan in 1 kwartier 5 nieuwe nieuwsberichtjes erbij...
Maar Fok! heeft trouwens altijd van die vlagen met post, eerst 12 uur nix, en dan in 1 kwartier 5 nieuwe nieuwsberichtjes erbij...
Pagina: 1