Gamedingen wanneer je niet aan het gamen bent

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Aangezien het twee weken in een spel topic wel interessant is, heb ik nog een andere vraag (ook uit een ander forum).

Als je niet aan het gamen bent, doe je/denk je wel eens aan dingen die met gamen te maken hebben?

Ik had dat bijvoorbeeld na een tijd MGS spelen dat ik constant lette op camera's en probeerde er onderdoor te lopen. Ook altijd na het spelen van een racegame (crazy taxi, GT) is het even opletten als ik in m'n auto stap :)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

na het spelen van grand theft auto de neiging om auto's te gaan stelen :X :P :) >:) :+

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Na het spelen van deus ex had ik de neiging om constant raketwerpers onder m'n jas te stoppen.

Ook heb ik de laatste tijd last van het strafend passeren van mensen op straat....

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-01 23:26

MaDLiVe

.-Observer-.

It's time to summon a other GF :)

Na het spelen van de hele FF serie wil je nog weleens magic casten :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 10:15 schreef Walkman het volgende:
Aangezien het twee weken in een spel topic wel interessant is, heb ik nog een andere vraag (ook uit een ander forum).

Als je niet aan het gamen bent, doe je/denk je wel eens aan dingen die met gamen te maken hebben?

Ik had dat bijvoorbeeld na een tijd MGS spelen dat ik constant lette op camera's en probeerde er onderdoor te lopen. Ook altijd na het spelen van een racegame (crazy taxi, GT) is het even opletten als ik in m'n auto stap :)
Uh nee...zo drastisch niet...maar ik heb wel de hele tijd in bepaalde situaties dat ik bepaalde muziek uit een spel door m'n hoofd haal :)

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op donderdag 25 juli 2002 12:25 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Uh nee...zo drastisch niet...maar ik heb wel de hele tijd in bepaalde situaties dat ik bepaalde muziek uit een spel door m'n hoofd haal :)
He een nieuwe icon :)
mooi, maar het is niet zo herkenbaar meer.

Na het spelen van Carmageddon wil ik wel eens ...... ;)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Jáh!
Ik speelde een keer 12 uur non-stop TFC en ik vroeg me af waarom ik me health bar niet zag :?

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
ik heb wel es van 10 in de ochtend tot 2 uur s'nachts gedoomed
dan zie je dus als je je ogen dicht doet al die gangen nog steeds voorbijflitsen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
[url="http://www.dailyfiles.dk/movies/quake_in_real_life.asf"]quake in real life[/url]
ook al 300 keer voorbijgekomen maar ik vond hem wel passen :Y)

Verwijderd

jawel wellus dat ik dan de straat overstak en dan langs de muren ging en in de schaduw lopen zodat ik minder kwetsbaar was voor de snipers ed :)

Verwijderd

Na het spelen van Wet had ik zin om te neuken :D :P

Verwijderd

Doom1 was nieuw, en ik had voor het eerst de dmclip (oid) gebruikt, 3 uur achter elkaar dus... en toen was er een muur |:(

Nah, ik realiseerde me net op tijd dat ik mijn real life cheats niet aan had staan, maar was toch wel een beetje eng. ;)

EDIT: typo

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
Op donderdag 25 juli 2002 12:56 schreef Shagura het volgende:
[url="http://www.dailyfiles.dk/movies/quake_in_real_life.asf"]quake in real life[/url]
ook al 300 keer voorbijgekomen maar ik vond hem wel passen :Y)
OMG wat een onzin :D

Verwijderd

nadat ik 2 uur lang GTA3 gespeeld had en ineens bedacht dat ik m'n vriendin op moest halen dacht ik er serieus even over om een andere auto met mijn auto te rammen voor de lol.

het zal je maar gebeuren :D

Verwijderd

dicht :)
>hk topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.