Shutdown, start, shutdown, start

Pagina: 1
Acties:

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 15:04
Ik heb sinds gisteren dus een nieuw systeem. Alles ging gisteren goed.

Vanmorgen sloeg hij echter ineens uit, daarna weer aan, toen weer uit. Dit herhaalde zich 2 of 3 keer en toen stond hij compleet uit. Ik kreeg em toen ook niet meer aan. Na 30 seconden ofzo, sprong ie vanzelf weer aan. Kent iemand dit probleem? Ik heb al verschillende dingen gelezen over WinXP met z'n APM instelling, maar dat heeft hier geen invloed op en ook weinig mee te maken volgens mij.

FF de specs:

MSI VT3-333 DDR-Ram KT3 Ultra Raid ATX
AMD Athlon XP 2000 +
512 MB DDR-Ram PC-2700 Samsung
AT Maxtor UDMA133 80,0GB 7200RPM
Pine Geforce 4 Ti-4200 128 MB

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welke voeding heb je? Staan de geheugentimings niet te agressief?

Verwijderd

XP staat standaard op reboot na een probleem, dus geen BSOD dite getoond wordt !
Via My Computer / Properties / Advanced / Startup and Recovery en dan bij Automatically restart even het vinkje weg

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 12:11

batavier

Grazen, kreng!!!

Het kan ook zijn dat je processor te warm wordt en dat 'ie daarom de boel opnieuw opstart. Check temp van proc eens.

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 15:04
Op donderdag 25 juli 2002 09:35 schreef BalusC het volgende:
Welke voeding heb je? Staan de geheugentimings niet te agressief?
Voedingmerk weet ik zo niet (zit nu op m'n werk).
Wat houden die geheugentimings precies in en wat zouden redelijke getallen zijn voor mijn geheugen?
Op donderdag 25 juli 2002 10:01 schreef securman het volgende:
XP staat standaard op reboot na een probleem, dus geen BSOD dite getoond wordt !
Via My Computer / Properties / Advanced / Startup and Recovery en dan bij Automatically restart even het vinkje weg
Ik had dat al gelezen, maar dat is hier niet van toepassing. Denk dat XP niet kan regelen, dat m'n computer om de 5 seconden uitspringt, dan weer een aantal seconden wacht en weer aanspringt.

Verwijderd

kan door je msi komen

kep al eens gehoord van iemand die ook een msi had dat soms zijn pc uitging en dan een paar uur niet reageerde...

verwissel mobo eens zou ik zeggen.. of bel MSI zelf
Pagina: 1