Toon posts:

sony hmd A420 19" paarse gloed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik startte mijn pc op en kreeg al voor windows was opgestart een paarse gloed over het scherm(paarse letters). Ik neem aan dat dit niet aan de grafische kaart ligt. Opeens verdween de gloed na een tijdje aangestaan te hebben. Is iemand hier bekend mee?

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 07:13 schreef pepweb het volgende:
Ik startte mijn pc op en kreeg al voor windows was opgestart een paarse gloed over het scherm(paarse letters). Ik neem aan dat dit niet aan de grafische kaart ligt. Opeens verdween de gloed na een tijdje aangestaan te hebben. Is iemand hier bekend mee?
had je toevallig iets in de buurt van je scherm staan dat niet magnetisch afgeschermt was?
had ik ook laatst, zette ik mijn luidspreker iets te dicht bij het beeldscherm... gelijk een paarse gloed over de helft van het scherm waar de speaker stond :P
Als dat het niet is en je hebt het nog eens moet je de demagnetiseer knop (degauss) op je beeldscherm eens proberen, dat helpt ook nog wel eens.

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Op donderdag 25 juli 2002 07:13 schreef pepweb het volgende:
Is het een CRT monitor ? zo ja, check je connector van je monitor eventjes of er geen pinnetje krom staat (tevens als je het een volgende keer weer krijgt, friemel ffies aan je monitor connector en kijk of het verdwijnt? (ik heb het namelijk hier al in de kleuren blauw en paars gehad. Alleen dat was bij een compaq en oude IBM monitor).

Greetz

Ps. normaal ben ik er geen voorstander van maar draai je monitorstekker desnoods ffies goed vast met behulp van een schroevendraaiertje.

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read