Ik heb een Compaq Presario 4090US die in NL staat en ik ben nu in USA, dus weet er iemand of ie 2.0 AGP heeft? onderandere 4X AGP, want ik ga deze kaart morgen aanschaffen, thx!!!
Mike
Mike
Verwijderd
Tsja compaq... kan dat überhaupt wel?Op donderdag 25 juli 2002 13:14 schreef catfish het volgende:
en wat als ie later de cpu wil upgraden?
Verwijderd
Verwijderd
Slaat nergens op.Op donderdag 25 juli 2002 13:23 schreef Mad_Cookie het volgende:
Arme GeForce, hij wordt in een compraQ gezet.. opgewaardeerd tot krijgsgevangene, bel Amnesty
Waarom niet bij de meeste Compaq pc's zijn toch alleen de kast en evt de monitor van Compaq zelf toch? Dus de rest zijn gewone normale merkonderdelen. Als hij dan zou willen upgraden moet 'ie misschien alleen een nieuw moederbord erbij halen.Tsja compaq... kan dat überhaupt wel?
Waren het maar merkonderdelen. Over het algemeen stoppen ze gewoon goedkope shit in die bakken. Enige is dat ze van tevoren goed combinerende onderdelen hebben uitgezocht. Maar A-merk spul zal je nauwelijks aantreffen bij Compaq!Waarom niet bij de meeste Compaq pc's zijn toch alleen de kast en evt de monitor van Compaq zelf toch? Dus de rest zijn gewone normale merkonderdelen.