Toon posts:

Leadtek Ti 4600 128 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq Presario 4090US die in NL staat en ik ben nu in USA, dus weet er iemand of ie 2.0 AGP heeft? onderandere 4X AGP, want ik ga deze kaart morgen aanschaffen, thx!!!

Mike

Verwijderd

Als ik de review zo zie dan denk ik van wel, maar waarom niet een moederbord die AGP X 4 aankan?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:32
Je hebt een:
Compaq Presario 4090US AMD 900MHz / 30GB / 128MB / WinMe / Minitower dus... (gevonden met google)

Dan is het absolute overkill om een Ti 4600 te kopen. Oftewel je systeem trekt dat niet! je processor is daar te langzaam voor... Met een 900Mhz zul je het verschil tussen een Ti 4200 en een Ti 4600 niet merken dus... het prijsverschil destemeer.
Om een Ti 4600 optimaal te benutten heb je toch wel minstens een 1.4Ghz nodig. Of mischien zelfs meer..

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
en wat als ie later de cpu wil upgraden?

AGP2.0 = AGP 4x voor de duidelijkheid
(AGP3.0 = AGP 8x, de nieuwe std)

• Xtuv
Op donderdag 25 juli 2002 13:14 schreef catfish het volgende:
en wat als ie later de cpu wil upgraden?
Tsja compaq... kan dat überhaupt wel?

Verwijderd

Arme GeForce, hij wordt in een compraQ gezet.. opgewaardeerd tot krijgsgevangene, bel Amnesty :7

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
het blijven gewoon AMD procs, dus moet het wel kunnen denk ik, misschien is er wel een probleem met de nieuwere cores

kon niet direct iets vinden over welk mobo er in zit, maar de gf4 is compatibel met de AGP1.0 denk ik, dus zal ie zeker draaien

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 13:23 schreef Mad_Cookie het volgende:
Arme GeForce, hij wordt in een compraQ gezet.. opgewaardeerd tot krijgsgevangene, bel Amnesty :7
Slaat nergens op.
Tsja compaq... kan dat überhaupt wel?
Waarom niet bij de meeste Compaq pc's zijn toch alleen de kast en evt de monitor van Compaq zelf toch? Dus de rest zijn gewone normale merkonderdelen. Als hij dan zou willen upgraden moet 'ie misschien alleen een nieuw moederbord erbij halen. :)

• Xtuv
Tsja ok, maargoed ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen met een compaq niet aan upgraden doen en dan gewoon meteen een nieuwe pc kopen ofzo...
In ieder geval zoals dat systeem van de topic starter er nu uit ziet is het het NIET waard om er een Ti 4600 in te doen.. Maar doe er een Ti 4200 in en je kan nog een hele tijd vooruit.

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-08 23:15
Waarom niet bij de meeste Compaq pc's zijn toch alleen de kast en evt de monitor van Compaq zelf toch? Dus de rest zijn gewone normale merkonderdelen.
Waren het maar merkonderdelen. Over het algemeen stoppen ze gewoon goedkope shit in die bakken. Enige is dat ze van tevoren goed combinerende onderdelen hebben uitgezocht. Maar A-merk spul zal je nauwelijks aantreffen bij Compaq!

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens sweet dank jullie allemaal voor jullie hulp!!!!!!!

Ik heb inmiddels de nodige info gevonden

[url="http://shopping.yahoo.com/shop?d=m&id=1990602215&cf=1&clink="]http://shopping.yahoo.com/shop?d=m&id=1990602215&cf=1&clink=[/url]

op die site staat dat ie AGP 4X inderdaad heeft, dus de kaart zal 100% werken, en ja ik ga ook binnekort een nieuwe processor kopen, en dan werkt ie echt fucking sweeet!!!

Maar uhm dus hardstikke bedankt ik zal Tweakers.net zekerweten nog een keerjte gebruiken voor PC info :)

Thnx mannen!!!

Mike
Pagina: 1