[winbar] Winamp 3 werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic.....

Is er al een fix? Kan het namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:10

YellowCube

Wait...what?

winamp 3 is nog beta, dus zal een fix niks anders zijn dan een nieuwere beta-versie.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nee hij bedoelt 'n fix voor winbar zodat 'ie met winamp3 werkt
maar zolang 't niet op die website van winbar zelf staat, zal 't wel niet hè

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 12:44

johnwoo

3S-GTE

Winamp 3 gaat waarschijnlijk in de volgende release ondersteund worden; ik heb een tip gekregen over hoe het gedaan kan worden (de traditionele Winamp 2.x manier van window messages sturen werkt niet meer).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok...dan maar nog ff wachten he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

johnwoo schreef op 25 juli 2002 @ 10:48:
Winamp 3 gaat waarschijnlijk in de volgende release ondersteund worden; ik heb een tip gekregen over hoe het gedaan kan worden (de traditionele Winamp 2.x manier van window messages sturen werkt niet meer).
Al enig idee wanneer de nieuwe release zal zijn? Trouwens nog complimenten voor Winbar echt een superproggie!

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, volgens mij studio.exe renamen naar winamp.exe, het heeft bij mij in ieder geval mijn Winamp aansturing weer laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
dan zouden we binnenkort weer een update kunnen verwachten neem ik aan..... :)

*fingers crossed*

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Jaja het is in ieder geval gefixed in de nieuwe build (94) maar aangezien dat de final versie wordt, zal het nog eventjes kunnen duren voor dat die uit is.

Er is in ieder geval een workarround (zie http://www.winbar.nl/forum.php?thread=88).

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Pagina: 1