Toon posts:

Hogere fsb = lagere temp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vindt het allemaal heel vaag, standaard heb ik een p42.0a verhoog ik hiervan de fsb naar 120 (voltage met 0.1 volt) kom ik op 2,4Ghz is dat gekke ding minder warm dan op de standaard snelheid :?

de prestaties zijn wel veel beter :) normaal haalde 3dmark 2001se B330 6684 punten nu 7230 *D dus das mooi meegenomen

Verwijderd

Mag ik eens weten hoe je dat doet :7, want mn XPtje doet dat namelijk niet als ik overclocked draai.

Verwijderd

Topicstarter
geen idee gewoon standaard koeling die erbij zit ik denk zelf dat die warmte censor brak is.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
misschien was de standaard al 2.4 gig *D
maar dan zou die alsnog warmer moeten worden, voel even aan het blok als je fikken niet brandt en hij crasht niet is er nix aan de hand :)

Tweakers Discord

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30
Ik heb mijn p4 1.8 ook verhoogt, naar 2.4, en hij word geen spat warmer. Dat komt omdat die cpu's beneden hun specs worden verkocht, omdat Intel te goede yields heeft. :Y)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Op donderdag 25 juli 2002 06:47 schreef Sjah het volgende:
Ik heb mijn p4 1.8 ook verhoogt, naar 2.4, en hij word geen spat warmer. Dat komt omdat die cpu's beneden hun specs worden verkocht, omdat Intel te goede yields heeft. :Y)
strak ! helaas blijven die pentiums te duur voor mij ! :Y)

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em nu heel de nacht laten benchmarken met 3dmark2001 se en net gekeken wat de max temp is geweest: taaaataaaaaaa: 37 graden :) dus 33 idle 37 stressed hoppa doe dat maar eens na met je amd :P

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
Op donderdag 25 juli 2002 10:14 schreef Chello200 het volgende:

[..]

strak ! helaas blijven die pentiums te duur voor mij ! :Y)
check de frontpage voor prijs verlagingen van de p4 cpu's
;)
Pagina: 1