Toon posts:

UnrealTournament op de MAC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De kiddies bij mij uit de straat hebben deze vakantie nix te doen, en zodoende kwamen ze bij mij aan of ik geen leuk spel voor ze wist op de pc. Gek genoeg kwamen ze zelf met UT. Nou wisten ze niet hoe ze tegen elkaar moesten spelen dus dat heb ik ze uitgelegt en tevens host ik een server voor ze. (kunnen ze lekker met zijn achten tegen elkaar spelen.)

Alleen 1 persoon heeft een Imac, nou moet ik eerlijk toegeven ik kan net Inet op een Imac installeren en dan ben ik al blij dat ik weer achter een pc kan zitten die een muis heeft met 2 knoppen :)

Nou goed, wie weet hoe ik UnrealTournament op een mac installeer ? (of moet hij een speciale Mac versie kopen ?)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Naar mijn weten bestaat er geen Mac versie van Unreal Tournament. Quake 3 is wel een mac versie van.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een x 6 Imac's gezien in een LAN opstelling waarop ze UT aan het spelen waren... dus het is er wel....

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 09:19
[url="http://www.westlakeinteractive.com/download0021.html"]http://www.westlakeinteractive.com/download0021.html[/url]

zoiets ??

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 00:43
dat is alleen de update, maar betekend dus wel dat er een MAC versie van is.

[url="http://www.unrealtournament.com/downloads/"]http://www.unrealtournament.com/downloads/[/url]

daar kan je een demo voor de MAC downloaden, denk dat je voor de MAC echt een MAC UT versie moet kopen.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
Asl ik me niet vergis is de GOTY edition van Unreal Tournament ook geschikt voor de MAC. Ik meende althans dat, dat bij mij op het doosje staat.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-01 06:56

Gerco

Professional Newbie

Op donderdag 25 juli 2002 04:05 schreef sarcast het volgende:
daar kan je een demo voor de MAC downloaden, denk dat je voor de MAC echt een MAC UT versie moet kopen.
Het is te proberen om de demo te downloaden en dan alle game-content van bijv. de GOTY editie eroverheen te zetten (alleen unreal packages dus). Als de demo hier niet tegen beveiligd is, werkt dat gewoon. Je zal dan wel de nieuwste patch moeten installeren en hopen dat dat zomaar gaat.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16
er is toch zoiets als virtual pc voor de mac
waar je dan windows in kan installeren

heeft ie dat niet?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 10:22 schreef Turismo het volgende:
er is toch zoiets als virtual pc voor de mac
waar je dan windows in kan installeren

heeft ie dat niet?
Nee ik denk niet dat hij dat heeft, en hij is pas 11 ofzo, dus veel weet ie ook niet.

Maar ide GOTY editie... Hmmmmmmmm ik ken iemand die die heeft, dus ik ga het ff daar mee proberen

Thanx (of kan iemand mij bevestigen dat het daar mee werkt)

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Op donderdag 25 juli 2002 03:08 schreef Novah het volgende:
Naar mijn weten bestaat er geen Mac versie van Unreal Tournament. Quake 3 is wel een mac versie van.
je vergist je, er is zeker wel een UT versie voor de mac, en nog een hele goede ook! Hij draait super op mijn G4. ;-)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Der is wel een UT versie voor de mac, zeker de weten. Heb laatst nog met iemand gespeeld die ene G4 had

Verwijderd

Topicstarter
owke dat het bestaat is nu duidelijk, maar kan iemand me zeggen hoe ik unreal kan installeren op een mac. want met de pc versie lukt het niet, of moet ik de GOTY versie hebben ?????

(heb die persoon nog niet te pakken kunnen krijgen die hem heeft)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 20:16
volgens mij was UT net als Q3 en de blizzard games zowel voor pc als mac (hybride games dus)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:41
Ik speel al 3 jaar UT op mijn mixed (Mac/PC) LAN. Er is een aparte versie van UT voor Mac, en de GotY editie is idd ook uitgekomen voor Mac. Is gewoon te koop via de normale kanalen. Wat het gebruik van PC files i.c.m. de Mac demo betreft, geen idee of dat werkt (lukte trouwens wel met QIII - PC .pak files en de Mac update dl did the trick).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1