HK access maar kan niet posten

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Topicstarter
Ik heb al een tijdje toegang tot de huiskamer, maar ik kan daar niks posten of reply-en. Al een paar keer opnieuw ingelogd enzo, maar niks. Misschien staat er ergens een setting fout ofzo?
Ja, kweet ook niet waar ik dit moet melden, dus heb t maar ff hier neergezet.

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Iets meer info mag wel :)

Als je naar [url="http://huischkamer.tweakers.net"]http://huischkamer.tweakers.net[/url] gaat zie je dan wel de HK (na eventueel enkele keren in/uitloggen ?)

Vergeet overigens niet dat je je password moet gebruiken dat zo rond 25 juni je password @ GoT was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

Of hij heeft HK xs na de Parse test :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Dagen geregistreerd 263
Tech: 191
Maar okee 70 posts in (ongeveer) een maand is haalbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose

nose

size matters

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 02:52 schreef Jaymz het volgende:
Iets meer info mag wel :)

Als je naar [url="http://huischkamer.tweakers.net"]http://huischkamer.tweakers.net[/url] gaat zie je dan wel de HK (na eventueel enkele keren in/uitloggen ?)

Vergeet overigens niet dat je je password moet gebruiken dat zo rond 25 juni je password @ GoT was :)
Ik zie dan alleen een paar Tweakers.net topics en een topic Bugmeldingen. Als ik daarheen ga, dan zie ik ook gewoon alle topics, maar kan nergens op reageren ofzo.

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Heb je al geprobeerd als je daar bent dan pas op inloggen te klikken?

Zou kunnen toch? :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose

nose

size matters

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 10:21 schreef HawVer het volgende:
Heb je al geprobeerd als je daar bent dan pas op inloggen te klikken?

Zou kunnen toch? :)
Ja heb ik ook al geprobeerd. Heb ook al vaak in- en uitgelogd, maar geen succes.

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 17:42
Ik heb precies hetzelfde. Ik weet eigenlijk niet of ik al 100 dagen geregistreed ben. Xal ff tellen.

edit:

Ik tel er 126...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Hier hetzelfde probleem, zie hem er wel tussen staan maar als ik er op klik paar topics en bugmeldingen.
Uitloggen en inloggen heeft geen zin....

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Laatst online: 16:12

Dido

heforshe

Zelfde hier, maar ik kreeg dan ook pas HK-acces na 25 juni, dus volgens de FAQ heb ik pech :'(

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

macer en psmeets hebben zeer hoogstwaarschijnlijk pech. Macer heeft pas 16 dagen 'HK-access' hetgeen te kort is om 25 juni al HK-gerechtigd te zijn.

psmeets heeft pas te kort de grens van 150 posts bereikt naar het zich laat aanzien :)

Wat nose (topicstarter) betreft denk ik ook dat 'ie op 25 juni de 150 techposts nog niet had.

Dus @ GoT ben je wel Member SG+HK, op het testforum heb je geen HK access. Maar over dat laatste is al genoeg gezegd en geschreven: Geduldig zijn is het keyword :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose

nose

size matters

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 13:50 schreef Jaymz het volgende:
Wat nose (topicstarter) betreft denk ik ook dat 'ie op 25 juni de 150 techposts nog niet had.

Dus @ GoT ben je wel Member SG+HK, op het testforum heb je geen HK access. Maar over dat laatste is al genoeg gezegd en geschreven: Geduldig zijn is het keyword :P
Okee, no problem.

by the way: ik wil ook niet overkomen als zo'n gassie die alleen maar post om in HK te komen, maar ik vroeg t me gewoon af....

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Laatst online: 08-10 17:42
Op donderdag 25 juli 2002 13:50 schreef Jaymz het volgende:
macer en psmeets hebben zeer hoogstwaarschijnlijk pech. Macer heeft pas 16 dagen 'HK-access' hetgeen te kort is om 25 juni al HK-gerechtigd te zijn.

psmeets heeft pas te kort de grens van 150 posts bereikt naar het zich laat aanzien :)

Okay, maar ik heb de 150 tech posts al een tijdje geleden gehaald, zeker 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 21:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Maar je was toen niet 120 dagen al geregged... (op 25 juni dan, 'the moment supreme') :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
ok, bedankt voor de info. Zit er niet echt om te springen, maar was ook gewoon nieuwsgierig.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Mja heb hier eigenlijk het zelfde probleem om hk in te komen. Het enige wat ik te zien krijg zijn de bugmeldingem em een paar frontpagezaken, maar nergens iets van hk :?
HEt inlog uitlog verhaal al een aantal keer toegepast zonder resultaat en ik weet zeker dat ik genoeg posts heb en lang genoeg geregt sta voor toegang. Niet dat het me zo heel veel uitmaakt. Ik vind hk meer een ontspannende-leuke toevoeging op got, maar ik zou wel graag afentoe die nonsens willen lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 27 juli 2002 07:56 schreef Slaiter het volgende:
Mja heb hier eigenlijk het zelfde probleem om hk in te komen. Het enige wat ik te zien krijg zijn de bugmeldingem em een paar frontpagezaken, maar nergens iets van hk :?
HEt inlog uitlog verhaal al een aantal keer toegepast zonder resultaat en ik weet zeker dat ik genoeg posts heb en lang genoeg geregt sta voor toegang. Niet dat het me zo heel veel uitmaakt. Ik vind hk meer een ontspannende-leuke toevoeging op got, maar ik zou wel graag afentoe die nonsens willen lezen ;)
Jij hebt een nickchange gehad rond die periode. Probeer het eens met je oude nick.

Ik weet namelijk niet exact wanner de user Db is overgezet. Maar dat was volgens mij vlak voor de 25e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:40
Op zaterdag 27 juli 2002 14:26 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Maar dat was volgens mij vlak voor de 25e :)
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:17
Uhm, tsja ken wel inloggen maar ken voor de rest geen flikker lezen, alleen FP nieuws.
Heb al geprobeerd opnieuw in en uit te loggen enzo, t had allemaal geen baat. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Jij hebt dan ook een HK ban, en volgens het stikey dat bovenin LA staat kun je er dan inderdaad niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

al opgelost ;)
Pagina: 1