Hallo, ik wil vragen of het mogelijk is om een poll op tweakers te houden naar aanleiding van mijn inkoopaktie [topic=547127/1/50] ik ga naar alle waarschijnlijkheid staffelkorting krijgen vanwege de grote hoeveelheden en heb inmiddels besloten om de korting niet uit te keren aan de deelnemers (vinden ze zelf goed (levert ze toch maar een paar euro op), maar om het te doneren aan een goed doel. Nu weet ik zelf niet aan welk goed doel ik het zal gaan doneren, dus een poll waar iedereen zijn/haar voorkeur kan geven zou leuk zijn. Het gaat naar alle waarschijnlijkheid om een bedrag van rond de 400 a 500 Euro liggen, pin me er niet op vast. Eerst maar zien dat iedereen bestelt. Mocht de opbrengst voor het goede doel groot genoeg zijn, is tweakers.net dan bereidt om er een poll aan te weiden?
De redactiecoördinatie is vandaag helaas wat onderbemand, en zij gaan voornamelijk over de wekelijkse poll. Ik denk eerlijk gezegd dat het geen probleem zal zijn, maar dat is wel mijn persoonlijke mening.
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
Sorry kan iemand hier een slotje op zetten en het idee vergeten. Na overleg is besloten een poll te houden onder de mensen die besteld hebben ipv iedereen op tweakers. Er wordt een poll in de thread zelf gestrart.
Excuses voor het ongemak
Excuses voor het ongemak
Dit topic is gesloten.
![]()