Oh yast moest yast 2.0 zijn klein foutje.
Ik heb nu al een tijdje suse 8.0 en ik vind linux echt stukken beter dan die windhoos zooi
.
Alleen er is nu nog 1 probleem als ik YOU(yast online update) start en dan een ftp server kies(auto en manual maakt ook niet uit) dan krijg ik bij elke server deze foutmelding:
-----------------------------------------------
Kon geen patches van de server afhalen.
Probeer een andere Suse ftp/http server
----------------------------------------------------------
Ik heb nog niks geupdate en er zijn minstens 15 patches.
Als ik hd kies in plaats van ftp en dan de dir opgeef waar het staat krijg ik dezelfde foutmelding
Is dit een bug of heb ik iets verkeerd ingesteld ?
Kan iemand die suse 8.0 ook heeft misschien een goed werkende ftp server geven(als het daar aan ligt) ?
alvast bedankt,
Rick
*edit: Oh yast moest yast 2.0 zijn klein foutje.
Oh ja ik krijg ook bij het root permissie inloggen een foutmelding zeer raar want het root wachtwoord klopt zeker(bij de rest werkt het root wachtwoord behalve bij yast2 niet):
Password:
Session management error: Auth
entication Rejected, reason :
None of the authentication pro
tocols specified are supported
and host-based authentication
failed
dit is de foutmelding en bij het starten van YOU krijg ik weer deze foutmelding:
quickstarting online_update
Session management error: Authentication Rejected, reason : None of the authentication protocols specified are supported and host-based authentication failed edit*
Ik heb nu al een tijdje suse 8.0 en ik vind linux echt stukken beter dan die windhoos zooi
Alleen er is nu nog 1 probleem als ik YOU(yast online update) start en dan een ftp server kies(auto en manual maakt ook niet uit) dan krijg ik bij elke server deze foutmelding:
-----------------------------------------------
Kon geen patches van de server afhalen.
Probeer een andere Suse ftp/http server
----------------------------------------------------------
Ik heb nog niks geupdate en er zijn minstens 15 patches.
Als ik hd kies in plaats van ftp en dan de dir opgeef waar het staat krijg ik dezelfde foutmelding
Is dit een bug of heb ik iets verkeerd ingesteld ?
Kan iemand die suse 8.0 ook heeft misschien een goed werkende ftp server geven(als het daar aan ligt) ?
alvast bedankt,
Rick
*edit: Oh yast moest yast 2.0 zijn klein foutje.
Oh ja ik krijg ook bij het root permissie inloggen een foutmelding zeer raar want het root wachtwoord klopt zeker(bij de rest werkt het root wachtwoord behalve bij yast2 niet):
Password:
Session management error: Auth
entication Rejected, reason :
None of the authentication pro
tocols specified are supported
and host-based authentication
failed
dit is de foutmelding en bij het starten van YOU krijg ik weer deze foutmelding:
quickstarting online_update
Session management error: Authentication Rejected, reason : None of the authentication protocols specified are supported and host-based authentication failed edit*