Hmm, ik kan je geen linx ofzo geven, maar wel wat ik ervan vind:
Prestatie:
Op mijn systeem haal ik 8696 Marks bij 3D Mark 2001SE.
Hiervoor heb ik de 29.42 drivers gebruikt en de WinFox II drivers die bij de kaart zitten om de kaart te overklokken naar 271/570.
Dualhead:
Ik heb nog geen 2e monitor erop aangesloten, maar wel een tv als 2e monitor op te tv-out. De kwaliteit hiervan is prachtig, vind ik zelf.
Alle icons en letters waren goed te lezen, zelfs op 2,5meter afstand.
VIVO:
Ik heb voor de gein eens U-571 geript van de VHS. Als ik een betere audiocodec gekozen had was het perfect geweest, maar dat was ik ffe vergeten

. Het opgenomen beeld was wel bijna perfect.
Koeling:
Vreemd genoeg wantrouwen velen dit, ondanks de duidelijk oversized heatsink.
De koeling zit dus echt wel goed, op 1 punt na. De koelpasta is jammerlijk aangebracht. Dit is echter een kwestie van zelf schoonmaken en nieuwe koelprut erop smeren
Software:
Rogue Spear: Black Thorn - tijdrovend, maar toch wel uitdagend spel. Alleen wel verouderd.
AquaNox - Neemt even tijd om te leren, maar het is alleen leuk als je ervan houdt. Ik vond het zelf wel te doen.
Master Rallye - ***spel, ***graphix, ***sound en ***gameplay.
Games gallery - Moet nog ffe kijken wat hierbij zit.
WinFast WinDVD - geode vervanging voor Mediaplayer. Niet zo mooi, maar het is lekker simpel en geen bullsh*t.
Drivers.
WinFox II - Niet zo handig als Powerstrip. Heeft ook een beetje een kinderlijke look. Het doet echter wel waar het goed voor is - overclocken

Er zit ook nog een video-editor bij, maar deze heb ik nog niet geprobeerd.
Software pakket kan dus beter, maar is te doen..
Beeldkwaliteit:
Mooi! Op mijn oude Packard Bell monitor uit 1999 zie ik niet zo gek veel verschil t.o.v. mijn GF2MX-400, maar op de tv is dit verschil zeer goed te zien - alles is haarscherp en...nou...het ziet er gewoon mooi uit.
Ik heb zelfs nog kleur kunnen krijgen op mijn Mitsui tv. Alleen was het beeld pokke. Iets wat de Matrox G550 (of G400) van mijn neef niet lukte.
Op de Sony tv in mijn woonkamer was de kwaliteit dus wel gewoon beeldschoon.
Gamen:
op mijn systeempje 8696 Marks moet genoeg zeggen (zie sig voor specs).
Kortom, een prima kaartje.
Als je een uitbreiding van je desktop wil, dan denk ik dat je hier niet door teleurgesteld zal worden.
Ik vind het iig een goede kaart.
...