[Exirion] Waarom topic dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:07

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
[topic=555582/1/50]

Ten eerste, de topicstarter ken ik niet eens. Blijkbaar een bezoeker die ik niet in mijn geheugen heb.

Ten 2e, verdiep je eerst eens in mijn forum voordat je zo'n uitspraak doet! :(
Wat knopjes aanpassen...en klaar. DUS NIET HE! Natuurlijk, het is gebaseerd op ActiveTopics, maar daar is BAR weinig meer van over.
Al helemaal met de update binnenkort, dan mogen de credits in de footer eigenlijk wel helemaal weg, want dan is het hele forum zo'n beetje herschreven...

Normaal doe ik nooit moeilijk als er een topic wordt gesloten, maar je maakt me wel pissig als je ff tussen neus en lippen zegt: "Och, wat knoppies aangepast"

:(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Wind je niet zo op joh. Ik had het alleen maar over de layout, en afgezien van wat andere kleuren e.d. is het niet zo vreselijk veel anders dan GoT. Daar doelde ik op, dus ik snap je verontwaardiging niet echt :)

Het spijt me als je je nu op den penis getrapt voelt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:05

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 25 juli 2002 00:00 schreef Duderuud het volgende:
[topic=555582/1/50]

Ten eerste, de topicstarter ken ik niet eens. Blijkbaar een bezoeker die ik niet in mijn geheugen heb.

Ten 2e, verdiep je eerst eens in mijn forum voordat je zo'n uitspraak doet! :(
Wat knopjes aanpassen...en klaar. DUS NIET HE! Natuurlijk, het is gebaseerd op ActiveTopics, maar daar is BAR weinig meer van over.
Al helemaal met de update binnenkort, dan mogen de credits in de footer eigenlijk wel helemaal weg, want dan is het hele forum zo'n beetje herschreven...

Normaal doe ik nooit moeilijk als er een topic wordt gesloten, maar je maakt me wel pissig als je ff tussen neus en lippen zegt: "Och, wat knoppies aangepast"

:(
Ik denk niet dat je van Exirion kan verwachten dat hij elk collega-forum aan een diepgravend onderzoek onderwerpt :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je had ook het gratis forum van [url="http://www.ikonboard.com"]www.ikonboard.com[/url] wel kunnen gebruiken, misschien nog wel netter. Maar waarom zo moeilijk doen over een topic wat gesloten is? Move naar de HK was wellicht beter geweest.. maar ok.. of je jezelf daar wil promoten.. ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:07

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
Exirion, no problem. Dacht dat je het anders bedoelde.

En nee, ik ben niet aan het "spammen", want dat zou ik erg triest vinden op deze manier.

(En laat ik het helemaal niet over Ikonboard hebben, hehe!)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 25 juli 2002 00:00 schreef Duderuud het volgende:
Stel je niet zo aan man.

Dat is _precies_ hetzelfde als de meeste gebruikers van React (HK test dus) over React zeggen.
Enige wat ze zien is de veranderde layout en hier een daar een extra feature of verdwenen bug.

Dat je daar een jaar lang op hebt zitten devven weten en merken ze niet (en dan heb je het juist goed gedaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 25 juli 2002 00:12 schreef Duderuud het volgende:
Exirion, no problem. Dacht dat je het anders bedoelde.
Zullen we hier dan maar een mooi slotje op gooien? :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ehmm... ja, ik doe 't :7

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.