Heeft er iemand al ervaring met deze TFT monitor? op tomshardware kwam hij behoorlijk uit de test maar ik heb liever ook wat meer info van "normale" gebruikers.
Klein kickje.
Zijn er al tweakers die dit scherm (werkend gezien) hebben?
Zijn er al tweakers die dit scherm (werkend gezien) hebben?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Er heeft nog niemand op gereageerd helaas. ik heb hem toch maar besteld, als ik hem heb zal ik je laten weten hoe hij is.
Hee kun je hem dan testen met een paar spellen met vette framerate, want ik wil ook denk ik zo'n scherm maar het moet niet zo zijn dat het vette wazigheid gaat worden.
Verwijderd
Ik heb hem toevallig 4 dagen geleden binnen gekregen en ik ben er tot nu toe zeer, maar dan ook zeer tevreden mee.
Geeft werkelijk prachtig beeld (Zelfde beeldbuis als de Samsung 171MP).
Ik game erg veel, maar heb absoluut geen last van ghosting effecten of enige na-gloei tijdens het spelen. Ook films kijken gaat perfect.
Echt een aanrader!
Geeft werkelijk prachtig beeld (Zelfde beeldbuis als de Samsung 171MP).
Ik game erg veel, maar heb absoluut geen last van ghosting effecten of enige na-gloei tijdens het spelen. Ook films kijken gaat perfect.
Echt een aanrader!
Leuk scherm, maar komt helaas niet in de buurt van de Samsung 171P.
Zie ook deze test:
Shoot-out van 17" TFT-monitoren bij Hardware.Info
Heb beide schermen naast elkaar gezien en 171P is gewoon strakker, snellere respons, minder last van vervorming als je er niet recht voor staat.
De 171P is nog goedkoper ook.
Klik bij kies model op 171P
Zie ook deze test:
Shoot-out van 17" TFT-monitoren bij Hardware.Info
Heb beide schermen naast elkaar gezien en 171P is gewoon strakker, snellere respons, minder last van vervorming als je er niet recht voor staat.
De 171P is nog goedkoper ook.
Klik bij kies model op 171P
[ Voor 0% gewijzigd door |sWORDs| op 12-08-2002 01:04 . Reden: url ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Heeft iemand misschien ervaring met de philips 180 p2b.
Die is namelijk langzamer in respons tijd weet iemand misschien als de geschikt is voor gamen.
Die is namelijk langzamer in respons tijd weet iemand misschien als de geschikt is voor gamen.
Verwijderd
Totdat je erachter komt dat die knakkers van Hardware Info blijkbaar geen verstand hebben van een monitor afstellen.Leuk scherm, maar komt helaas niet in de buurt van de Samsung 171P. Zie ook deze test: Shoot-out van 17" TFT-monitoren bij Hardware.Info
Tomshardware heeft de ProphetView wél afgesteld (En de afstelling staan erbij voor het gemak) en daarbij komen de punten waar Hardwareinfo commentaar op had weer helemaal goed naar voren.
Conclusie: Kwestie van goed afstellen dus.
De review bij Tomshardware: http://www.tomshardware.com/display/02q3/020709/index.html
Verder is het beeldscherm van de Prophetview hetzelfde als die van de Samsung 171(M)P, alleen het design van Hercules is 10x mooier.
Gsjonnie: Open een nieuwe topic daarover...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()