Toon posts:

xp+counterstrike nieuw probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb hier counterstrike+ win XP pro nl en heb een vreemd probleempje

als ik op een server klik dan start hij gewoon het spel(je ziet nog wel even een stukje console met info enzo maar dit is normaal)

als ik het spel net voor de 1e keer heb opgegestart dan loopt hij nooit vast met het spelen,maar zodra ik een spel verlaat en naar een andere server gaat(of dezelfde maakt niet uit)dan wil hij 6 van de 10 keer vastlopen,mar de 1e keer als cs is opgestart loopt hij nooit vast,wel vaak bij de 2e x of meer.

dan keert hij gedeeltelijk weer terug naar windows en is een vierkant(linksboven in scherm,25% van het scherm)zwart en doet hij niks meer.

soms zegt hij nog dat er een fout is opgetreden maar vaak moet gewoon het reset knopje in

heb counterstrike al 3 keer opnieuw geinstalleert maar het help niet(heb de update naar 1.5)

en als hij niet vastloopt en ik stop wil mn muiswijzer dikwijls weer terug in windows heel erg gecoelig zijn,hij gaat bij dezelfde beweging 2x zo snel?

heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Verwijderd

Dit heb ik ook gewoon gamespy 3d downloaden( is nog veel handiger ook )
[url="http://www.gamespy3d.com"]www.gamespy3d.com[/url]

ow jah in console: bind f12 "exit"
is ook wel handig alleen op f12 te tikken en je gaat weer naar gamespy en kan andere game joinen

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 01:17

Nobby

Nuts!

Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd? Ik weet dat ze niet de snelste zijn, maar kijk eens of het helpt.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
en wat ik vergat te zeggen dat als ik dan op het reset knopje moest drukken als hij dan weer is opgestart en ik wil spelen dan doet hij de naar boven en naar beneden beweging met mn muis niet meer,dus alleen nog naar rechts en links.

dan moet ik heb weer helemaal opnieuw installeren en dan werkt hij weer

ligt dit ook aan de videokaart drivers?

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 22:11 schreef mark_m het volgende:
en wat ik vergat te zeggen dat als ik dan op het reset knopje moest drukken als hij dan weer is opgestart en ik wil spelen dan doet hij de naar boven en naar beneden beweging met mn muis niet meer,dus alleen nog naar rechts en links.
in de colsole ff "+mlook" typen :)