Een week geleden heb ik een nieuwe pc computer aangeschaft, na alles in elkaar geschroefd te hebben was het tijd voor de windows xp installatie. Dit ging niet zo makkelijk als ik had verwacht:
De installatie loopt telkens vast op het punt dat je de licensing agreement moet accepten. Zodra ik op F8 druk (agree) reboot de pc en begint de installatie opnieuw. Zonder foutmelding of blauw scherm, het rare is de Windows 98 geen problemen geeft, deze loopt echt als een trein.
mijn cofiguratie:
Epox 8K3A, Athlon XP 1800+, GF4MX440, 40gb Maxtor schijf ata 133, 40 speed cdrom, 265 mb PC2700 geheugen
Wat ik al geprobeert heb op het probleem op te lossen:
- installatie van HD, ipv cd
- Bios update
- Bios gereset naar fail/safe settings
- Andere HD ook Maxtor 15GB ata 66
- Andere videokaart: Diamond vipper v550 ipv GF4MX
- Andere Windows XP cd
IK ben nu echt ten einde raad, ik weet echt niet waar ik het zoeken moet. Heeft een van jullie mischien advies?
De installatie loopt telkens vast op het punt dat je de licensing agreement moet accepten. Zodra ik op F8 druk (agree) reboot de pc en begint de installatie opnieuw. Zonder foutmelding of blauw scherm, het rare is de Windows 98 geen problemen geeft, deze loopt echt als een trein.
mijn cofiguratie:
Epox 8K3A, Athlon XP 1800+, GF4MX440, 40gb Maxtor schijf ata 133, 40 speed cdrom, 265 mb PC2700 geheugen
Wat ik al geprobeert heb op het probleem op te lossen:
- installatie van HD, ipv cd
- Bios update
- Bios gereset naar fail/safe settings
- Andere HD ook Maxtor 15GB ata 66
- Andere videokaart: Diamond vipper v550 ipv GF4MX
- Andere Windows XP cd
IK ben nu echt ten einde raad, ik weet echt niet waar ik het zoeken moet. Heeft een van jullie mischien advies?