Toon posts:

F1 2xxx met voodoo 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F1 2xxx met voodoo 3

Door de 'search' hier gelezen te hebben kan ik het denk ik wel vergeten ,maar de 3dfx AGP voodoo 3 3000 draait niet de F1 series!
Maar zijn er ook mensen die toevallig 'gekloot'hebben met de drivers om het toch te kunnen draaien?
Of is er een site die de bijgewerkte bestanden online hebben staan?

Hoe dan ook de TNT2 16Mb draait er perfect mee ,maar weer niet de TVkaart! Vandaar het probleem als F1 gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

--> SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oops ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Met mijn voodoo 3 200 PCI kreeg ik F1 2002 niet aan de gang,maar de F1 2000 dacht ik van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij draait die game gewoon NIET met voodoo3.. staat ook in de readme als ik me niet vergis

[edit]
uit de readme
Videokaarten die gebruikmaken van de 3DFX chip (o.a. Voodoo) hebben niet langer ondersteuning voor DirectX bibliotheken ('libraries') 8.0 en hoger. Aangezien F1 2002 DirectX 8.1 of hoger vereist, kun je F1 2002 niet spelen met deze kaarten.
dus officieel wordt ie niet ondersteund :( maar je zou idd kunnen proberen om verschillende onofficiele drivers te gebruiken.. maarja dat blijft een beetje behelpen aldoor met verschillende games die met die driver wel draaien en met die weer niet etc.. je kunt het beste een nieuwe kaart kopen vrees ik (geforce 2mx ofzo) voor een paar euro's. Dan heb je meteen weer goede support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:37
Dat word dus kiezen... F1 Kijken, of F1 spelen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jajajaja ghehe

Starting KaZaa op F1 2000 :P dus