Toon posts:

Audigy of SbLive houden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan die Logitech Z-560 (een 4.1 setje) te gaan halen..

nu is alleen mijn vraag kan ik deze gewoon goed kan aansluiten op m'n SBLive 1024 Player ivm met aansluitingen.

Of kan ik beter er een Audigy erbij halen of een andere
betere?? kaart? Die eerste had geloof ik een aparte
aansluiting voor de SUB of vergis ik me?

Verwijderd

Die Logitech gebruikt voor de aansluitingen een Links/Rechts Voor, en Links/Rechts Achter voor zover ik weet... dit is precies wat de SB Live standaard ondersteund. Die aparte Sub channel is voor als je een 5.1 speaker set koopt. Dan is een 3e connector voor de Sub en Center channel.

Verwijderd

Als ik een 4.1 setje zou kopen kocht ik gewoon een setje van Creative. Het Logitech setje is niet denderend als ik de reviews moet geloven. 't is een "bonkend" setje....

Of een Creative 5.1 setje met 5.1 Creative kaartje.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik zou als ik jou was voor een Audigy gaan, want een van de voordelen is dat het uitgangsniveau van de rearspeakers even hoog is als de frontspeakers. :)
Bij de Live zijn de frontspeakers harder dan de rearspeakers, althans, dat was bij mij het geval.
De enige oplossing hiervoor was met behulp van de surroundmixer de balans meer naar achter zetten. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik ga alles behalve een creative setje kopen...
de meeste van die setjes zuigen gewoon.

En ik lees juist in elk setje dat de Z560 erg goed is.. en dat voor die prijs!

overigens heb ik die z560 een tijdje terug bij een kameraad van me gehoord en dat was toen super wat ik me toen kon herinneren.. zaterdag ga ik weer ffies bij die jongen te luisteren en dan maak ik mijn beslissing definitief. Al denk ik dat ik niet echt ga afwijken.. want ik zou zo niet een setje weten dat beter presteert voor dat geld.