Ik heb een vraag hoe je iets kan doen, maar dat is het beste uit te leggen met een (school)voorbeeld
:
Iemand zit opschool (als tabel user_id, username)
die kan wat leren (frans, engels, wiskunde, etc.) als tabel skill_id, skillname)
Nu wil je de profile van Iemand zien, met daarin wat z'n vaardigheden zijn (skills).
Als ie maar 1 ding kan, dan is het makkelijk op te lossen, maar als hij er meer kan, bv Engels, wiskunde, scheikunde.
Hoe los je dat dan op om dat weer tegeven
Ik zit nu al een uur hierover m'n hoofd te breken, en heb de meest creative oplossingen bedacht, maar elke keer loop ik vast
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen
search etc. al gebruikt, en helaas niet gevonden
PS. Modjes, gooi dit niet meteen dicht willen jullie, misschien is dit voor jullie simpel, maar voor mij niet..
Iemand zit opschool (als tabel user_id, username)
die kan wat leren (frans, engels, wiskunde, etc.) als tabel skill_id, skillname)
Nu wil je de profile van Iemand zien, met daarin wat z'n vaardigheden zijn (skills).
Als ie maar 1 ding kan, dan is het makkelijk op te lossen, maar als hij er meer kan, bv Engels, wiskunde, scheikunde.
Hoe los je dat dan op om dat weer tegeven
Ik zit nu al een uur hierover m'n hoofd te breken, en heb de meest creative oplossingen bedacht, maar elke keer loop ik vast
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen
search etc. al gebruikt, en helaas niet gevonden
PS. Modjes, gooi dit niet meteen dicht willen jullie, misschien is dit voor jullie simpel, maar voor mij niet..
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!