Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!
lijkt me niet dat je die sis kan vergelijken met die ati/nvidia. mischien dat je er wel een spel mee kan draaien...
Moet de eerste ingebakken videokaart met fatsoenlijke 3d prestaties nog tegenkomen. Het is een geintegreerde kaart op de chipset. Daarbij heb je shared memory voor je grafische kaart wat de prestaties ook niet echt ten goede komen. Durf bijna zeker al te stellen dat het helemaal niets is als je het wil vergelijken met een GF of een Mobility Radeon.
Wil je echt fatsoenlijke 3d op een laptop dan zal je toch echt naar een ander model uit moeten kijken.
Wil je echt fatsoenlijke 3d op een laptop dan zal je toch echt naar een ander model uit moeten kijken.
de betaler vervuilt
Verwijderd
Een vriend van mij heeft de Geforce 4 Go (64mb DDR) in zijn lappie gebouwd & speelt Unreal 2003 op 1280x1024 
Ik zou dus inderdaad voor de geforce 4 Go gaan (eigenlijk gf2) want die presteert beter dan een onboard video / SiS video adapter
Ik zou dus inderdaad voor de geforce 4 Go gaan (eigenlijk gf2) want die presteert beter dan een onboard video / SiS video adapter
Beste keuze (snelste) is een GF4 64DDR met een snelle proc (P IV) op de voet gevolgd door de M7 Radeon (ook ERRUG snel, ik kan het weten, ik heb er een
) daarna komen de GF2 varianten en de M6 varianten. Onboard spul is op ruime afstand.
Let wel ff goed op, de GF4go is er in veel varianten (GF2go ook) en niet alles is wat het lijkt. Er zit onderling nog erg veel verschil in de GFxgo's!
Let wel ff goed op, de GF4go is er in veel varianten (GF2go ook) en niet alles is wat het lijkt. Er zit onderling nog erg veel verschil in de GFxgo's!
de betaler vervuilt
Mobile Radeon 9000 vergetenGA!S schreef op 25 juli 2002 @ 04:31:
Beste keuze (snelste) is een GF4 64DDR met een snelle proc (P IV) op de voet gevolgd door de M7 Radeon (ook ERRUG snel, ik kan het weten, ik heb er een) daarna komen de GF2 varianten en de M6 varianten. Onboard spul is op ruime afstand.
Ik heb een geforce4 420Go in mijn Toshiba zitten.
(Sattelite pro 6100)
Afgelopen weekend probleemloos op een lanparty UnrealTournament gespeeld. (niet 2003)
1024X768, alles high, no problemo.
Windows XP overigens.
(Sattelite pro 6100)
Afgelopen weekend probleemloos op een lanparty UnrealTournament gespeeld. (niet 2003)
1024X768, alles high, no problemo.
Windows XP overigens.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:54:
Zijn er al tweakers die deze chip gebruiken, ik ben wel erg benieuwd naar de resultaten.
Resultaten zullen wel op inet te vinden zijn... we maken dit niet tot een resultatentopic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()