mpg's en avi's op ps2?

Pagina: 1
Acties:

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-01 07:13
Is er een manier om mpg's of avi's op een bepaalde manier te branden zodat ze ook op een playstation 2 kunnen worden afgespeeld?
video cd's speelt het apparaat niet af voor zover ik het heb gezien.
Ik heb geruchten gehoord dat ze wel svcd's kunnen afspelen. Klopt dat en welk programma kan ik dan gebruiken om die super video cd's te branden?

edit: Heb overigens geen dvd brander dus dvd's branden is voor mij geen optie

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Standaard kan ie alleen DVD, als je hem chipped zou het misschien kunnen, zou ik zo niet weten...

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Mijne is gechipped maar hij doet niks.....

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-01 07:13
SuperVideoCD's zijn toch net zoals dvd's mpeg-2 gecodeert als ik me niet vergis?
Betekent dat dat SVCD's wel kunnen worden afgespeelt in een ps2?
En zo ja... welk programma kan ik dan gebruiken om een filmpie (avi of mpeg) als svcd te branden?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-01 11:07
lukt niet met welke chip je ook heb

je kunt wel ergens (nee geen link :P ) een progje downe
waarmee je de ps2 je svcd laat inlezen als dvd en achter die files komt dan de svcd

enne je hoef niet te vrage waar je dat kunt downe geef wel tip

overnet })

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:12
FF linux kit installen, dan moet je ook divx kunnen kijken.

Verwijderd

Er is idd een mogelijkheid om mpeg en avi files om te zetten naar ps2 formaat. Het probleem is echter dat je ongeveer 20 min. aan video op 1 cd kan zetten... Proggies genoeg, maar het is niet de moeite waard.

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11-2025

ctc

Er is inderdaad een mogelijkheid, maar dan moet je nog even geduld hebben. Het bedrijf BroadQ heeft namelijk de Qcast tv tuner gemaakt, zie deze link http://www.broadq.com/qcasttuner/
Het idee hiervan is dat je je pc als DivX server gebruikt en al dan niet draadloos met je PS2 netwerk adapter films af kan spelen.

I reject your reality and substitute my own!!!

Pagina: 1