The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ik geloof dat de GB niet op die manier werkt, je kunt ook gewoon US/JAP spellen op je europese GB spelen
Verwijderd
zo was het in iedergeval wel op de normale gameboy . had daar de japanse versie van zelda 3 toen opOp woensdag 24 juli 2002 18:58 schreef White Dust het volgende:
Ik geloof dat de GB niet op die manier werkt, je kunt ook gewoon US/JAP spellen op je europese GB spelen
en ik ben er uiteindelijk mee terrug geweest omdat ik het niet kon lezen
spelen wel, maar ik weet niet of je ook kunt linkenOp woensdag 24 juli 2002 18:58 schreef White Dust het volgende:
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
je hebt geen pal of ntc voor de game boy. Pal en ntc gaat over het aantal lijnen op je Tv.
Aangezien de Gameboy een eigen venster heeft, boeit dat neit.
Je kan natuurlijk wel regio codes hebben zoals dvd, maar nintendo doet dat neit (iedergeval ze wilde dat bij de game cube opheffen)
Aangezien de Gameboy een eigen venster heeft, boeit dat neit.
Je kan natuurlijk wel regio codes hebben zoals dvd, maar nintendo doet dat neit (iedergeval ze wilde dat bij de game cube opheffen)
Ik denk dat het wel goed gaat, zolang je maar dezelfde taal versie hebt. Er zit waarschijnlijk geen echt verschil tussen de Europese en de VS games voor de GBA.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Bij een Japans spel en een Europees spel kan het in ieder geval niet, zo kan je bijvoorbeeld geen Japanse Pokémon ruilen tegen Europese. Wat Amerikaans en Europees betreft weet ik het niet zeker, maar je zou haast denken van wel. Zeker bij spellen als de Zelda Oracles waarbij je alles gewoon via passwords kan overhevelen.
HEt ligt aan het spel of het kan.
US en EU games kan over het algemeen zonder problemen. JAP en EU/US linken gaat af en toe wel, af en toe niet (vanwege een compleet verschillende taal).
US en EU games kan over het algemeen zonder problemen. JAP en EU/US linken gaat af en toe wel, af en toe niet (vanwege een compleet verschillende taal).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1