Info UPS systems?

Pagina: 1
Acties:

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik zoek informatie over een oud UPS systeem dat we hier in de winkel hebben staan. We verkopen er een stuk of 5 2e hands en ik moet er specs over vinden, maar kan op internet nergens wat over vinden. ook niet op de site van MGE (daar zijn ze van) daar vind ik alleen nieuwe UPS systemen.

Ik heb een nummer dat op elke UPS staat --> 513200800
Alleen betwijvel of jullie daar wat mee kunnen. Misschien weet 1 van jullie een link naar een site met info over oude UPS systemen?

Signature

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een UPS is toch een uninteruptable power supply

• MrMartinH
Ja kan wel kloppen.

Signature

Verwijderd

Dat klopt zeker, maar wat belangerijk is:
- Hoelang houden ze het uit als de stroom uit valt.
- Wat is de weerstand*

* Een stroomuitval wordt voorafgegaan door een stroompiek. Die zorgt voor een probleem. In een normaal kantoor doet een normale UPS zijn job wel, maar in bv een fabriek niet. Hij vangt het stroomverlies wel op, maar door de enorme strrompiek ervoor heb je kans dat je bad sectors op de harde schijf krijgt of problemen in je besturingssysteem doordat bitjes omvallen op de harde schijf.

Verwijderd

dat nummers kon wel eens een upc wezen
(universal price code)
zoek daar eens op

• MrMartinH
Als ik op het numer zoek dan vind hij niks

Signature

Verwijderd

De UPC code is helaas niet meer online te vinden. De UPC databases zijn alleen nog maar te koop.
Dit schijnt sinds 1998 al zo te zijn i.v.m. grootschalige fraude. (Het precieze hiervan weet ik ook niet.)

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 23:35 schreef ArnoKlaassen het volgende:maar door de enorme strrompiek ervoor heb je kans dat je bad sectors op de harde schijf krijgt of problemen in je besturingssysteem doordat bitjes omvallen op de harde schijf.
Een beetje UPS heeft tegenwoordig toch een ingebouwde surge protector ?
Die krengen van Belkin in ieder geavl wel volgens mij.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:36
En die dingen moet je volgens mij constant aan het stroom houden i.v.m houdbaarheid van de accu.

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:36
dubbeltje..

This message was sent from a galaxy far, far away.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
plaats een een fotootje en anders kan je MGE-UPS systems wel ff mailen. Zijn uiterst vriendelijke mensen hoor :) (ex-collega)
Pagina: 1