Nieuwe cd speler gekocht heeft het ding de vervelende werking als er geen cd in en ik wel hem openen dan gaat i openen en weer dicht:( en daarna weer open en kan er een cd in geplaats worden wie weet hoej edit kunt oplossen
Leestekens, punten, komma's, goedlopende zinnen. Hier kan niemand iets van breien!
edit:
Als je dat voor elkaar hebt, zou je er dan ook even bij willen zetten of het om een stand-alone cd-speler gaat of om een inbouw? Merk en type zijn ook handige zaken om te weten.
Als je dat voor elkaar hebt, zou je er dan ook even bij willen zetten of het om een stand-alone cd-speler gaat of om een inbouw? Merk en type zijn ook handige zaken om te weten.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Geef als eerste wat meer informatie, welke cd-speler. Misschien zou je de bios kunnen flashen naar een latere typeOp woensdag 24 juli 2002 17:40 schreef McJohn het volgende:
Nieuwe cd speler gekocht heeft het ding de vervelende werking, als er geen cd in zit. Dan wil ik hem openen dan gaat het openen en weer dicht.En daarna weer open, en kan er een cd in geplaats worden. Wie weet hoej edit kunt oplossen.
sonry
Op woensdag 24 juli 2002 17:59 schreef DaRoot het volgende:
Leestekens, punten, komma's, goedlopende zinnen. Hier kan niemand iets van breien!
edit:
heb je toevallig ook een Creative???
ik heb dat nl ook met mijn Creative DVDrom
en t wordt ook nog steeds erger, nu moet ik m met de hand openhouden zelfs
ff uit een ander topic geknipt:
1x open, meteen dicht
2e x blijft ie wel open
ik heb dat nl ook met mijn Creative DVDrom
en t wordt ook nog steeds erger, nu moet ik m met de hand openhouden zelfs
ff uit een ander topic geknipt:
maarre normaal had ik precies wat topicstarter zegt:Op woensdag 24 juli 2002 16:27 schreef ViperGTS het volgende:
mijn creative dvdrom gaat wel altijd normaal open, maar wel METEEN weer dicht
dus in een fractie van een seconde moet ik een cd eringooien of eruit grijpen, of de la vasthouden wat ook weer heel gezond is voor het motertje
1x open, meteen dicht
2e x blijft ie wel open
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik heb een nieuwe cd speler gekocht.Op woensdag 24 juli 2002 17:40 schreef McJohn het volgende:
Nieuwe cd speler gekocht heeft het ding de vervelende werking als er geen cd in en ik wel hem openen dan gaat i openen en weer dicht:( en daarna weer open en kan er een cd in geplaats worden wie weet hoej edit kunt oplossen
Nu heeft dat ding de vervelende werking dat als er geen cd in zit, en ik hem wil openen, dat hij dan open en direct dicht gaat. Daarna druk ik weer op openen en dan kan de cd er wel in geplaatst worden.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1