Toon posts:

cd laatje twee keer open

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe cd speler gekocht heeft het ding de vervelende werking als er geen cd in en ik wel hem openen dan gaat i openen en weer dicht:( en daarna weer open en kan er een cd in geplaats worden wie weet hoej edit kunt oplossen

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:20

DaRoot

Some say...

Leestekens, punten, komma's, goedlopende zinnen. Hier kan niemand iets van breien!

edit:

Als je dat voor elkaar hebt, zou je er dan ook even bij willen zetten of het om een stand-alone cd-speler gaat of om een inbouw? Merk en type zijn ook handige zaken om te weten.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Op woensdag 24 juli 2002 17:40 schreef McJohn het volgende:
Nieuwe cd speler gekocht heeft het ding de vervelende werking, als er geen cd in zit. Dan wil ik hem openen dan gaat het openen en weer dicht. :( En daarna weer open, en kan er een cd in geplaats worden. Wie weet hoej edit kunt oplossen.
Geef als eerste wat meer informatie, welke cd-speler. Misschien zou je de bios kunnen flashen naar een latere type ;).

Verwijderd

Topicstarter
sonry
Op woensdag 24 juli 2002 17:59 schreef DaRoot het volgende:
Leestekens, punten, komma's, goedlopende zinnen. Hier kan niemand iets van breien!

edit:

Als je dat voor elkaar hebt, zou je er dan ook even bij willen zetten of het om een stand-alone cd-speler gaat of om een inbouw? Merk en type zijn ook handige zaken om te weten.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
heb je toevallig ook een Creative???

ik heb dat nl ook met mijn Creative DVDrom

en t wordt ook nog steeds erger, nu moet ik m met de hand openhouden zelfs :{

ff uit een ander topic geknipt:
Op woensdag 24 juli 2002 16:27 schreef ViperGTS het volgende:
mijn creative dvdrom gaat wel altijd normaal open, maar wel METEEN weer dicht

dus in een fractie van een seconde moet ik een cd eringooien of eruit grijpen, of de la vasthouden wat ook weer heel gezond is voor het motertje
maarre normaal had ik precies wat topicstarter zegt:

1x open, meteen dicht
2e x blijft ie wel open

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Ruilen :? misschien een idee ;)

Verwijderd

inderdaad gewoon terugbrengen zal nog wel garantie opzitten

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 17:40 schreef McJohn het volgende:
Nieuwe cd speler gekocht heeft het ding de vervelende werking als er geen cd in en ik wel hem openen dan gaat i openen en weer dicht:( en daarna weer open en kan er een cd in geplaats worden wie weet hoej edit kunt oplossen
Ik heb een nieuwe cd speler gekocht.
Nu heeft dat ding de vervelende werking dat als er geen cd in zit, en ik hem wil openen, dat hij dan open en direct dicht gaat. Daarna druk ik weer op openen en dan kan de cd er wel in geplaatst worden.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1